Søkeresultater

  1. NorMags

    Bygningslagreren

    Hvorfor funker det ikke å lagre Ønskebrønner?
  2. NorMags

    Tårn turnering

    Hvorfor er det sånn at tårn turneringene avsluttes til forskjellig tid i forskjellige nabolag???
  3. NorMags

    Intervju med en av utviklerne

  4. NorMags

    Blå pil

    Hvorfor forsvinner ikke den blå pila? Og Høstbegivenhet vinduet. Ser ikke ut til at det forsvinner før jeg klikker på 75 Eple kurven...????? Har oppdatert flere ganger OG klikket på 100 Eple kurven....
  5. NorMags

    [Bug] Bistand fra Hendelseshistorikk

    Når man gir Bistand fra Hendelseshistorikken forsvinner vinduet som forteller hva og hvem du bistår bak Hendelseshistorikk vinduet...
  6. NorMags

    Påskeevent

  7. NorMags

    [Bug] Sette inn forsvarshærer

    I det siste har hele dri**n begynt å låse seg når man skal sette inn forsvarshærer etter kamper på GvG kartet....
  8. NorMags

    Driftsproblemer?

    Er det bare hos meg? Kommer ikke inn på Arvahall og Chatten på Brisgard er utilgjengelig.... hvis det er problemer må det da gå an og legge ut info om det et eller annet sted...
  9. NorMags

    [Bekreftet bug] Feil med klokka i Rådhuset

    Nå har det skjedd flere ganger at Rådhuset ligger langt etter resten av bygningene mine.. jeg kjører 24t produksjon og høster alt samtidig og plutselig ligger Rådhuset 1 time etter de andre bygningene!! :sint.
  10. NorMags

    [Ikke en feil] Treig innlasting

    Hvorfor har det i det siste tatt over 40 sekunder før spillet begynner å laste inn?
  11. NorMags

    [Besvart] Ikke nok tilgjengelige sektorer for infiltrering

    Har fått et oppdrag i sommereventen hvor jeg skal gjøre folk mer entusiastiske og infiltrere 3 sektorer. Problemet er at jeg ikke har 3 sektorer igjen å infiltrere....
  12. NorMags

    [Forslag] Begrense landsetting

    Lurer på om det går an å gjøre så man kun kan landsette i en sektor? I det siste har en klan som ikke er etablert i Postmoderne landsatt og beleiret 4-5 sektorer samtidig, dette koster dem ikke noe soldater og svært lite varer, mens de som blir beleiret må bruke masse styrker på å fjerne dem...
  13. NorMags

    Kostbart i GvG

    Synes det begynner å bli vel dyrt å krige i GvG... Går jo uker før man har samlet nok varer til å ta en sektor, og i mellomtiden brer apatien om seg.. En mulig løsning er å la det gå an å motivere varebygninger også...
  14. NorMags

    [Besvart] Alter av kunnskap

    Får man ikke 1 FP hvis man bruker diamanter til å doble produksjonen til Alteret???
  15. NorMags

    [Forslag] Uttak av klankassa

    Lurer på om det kan la seg gjøre å åpne for uttak av klankassa? I starten var det mange som donerte i hytt og gevær i alle tidsaldre... Kanskje la grunnlegger eller ledere kunne ta ut av kassa?
  16. NorMags

    Samtidige GvG-slag

    Er det noen mulighet for å fikse at ikke flere kan kjempe den samme kampen? Nå kan man plutselig bli kastet ut midt i en kamp og få beskjed om at fienden alt er nedkjempet!
  17. NorMags

    [Konstruktiv Kritikk] Flashproblemer

    Går det an å få gjort noe med Flash Player problemet? Etter å ha vært innom 20-25 stk. og motivert så blir det svart bilde i neste by du besøker. Og da må man lukke og åpne nettleseren for å fikse det. Og går det også an å gjøre noe med den sinnsyke prosessor og minnebruken til spillet her? Tror...
  18. NorMags

    [Konstruktiv Kritikk] Nabolag

    Bare lurer på om det er noen som har abonnement på å ligge på topp i ethvert nabolag? Nå har jeg spilt et år ca. og har ikke vært i toppsjiktet i noe nabolag ennå!!! Det varierer fra bunn til midt på treet hver eneste gang!!! Har jo aldri sjans til å komme på topp i noe PvP tårn og få noe...
  19. NorMags

    Premie i vinterbegivenhet

    Jeg vant en portstatue vest i vinterbegivenheten, men den er fra bronsealderen mens jeg er i industrialderen! Er dette riktig?
  20. NorMags

    [Forslag] Feil på Babels Tårn

    Babels Tårn viser ikke hvor mye befolkningen øker med på neste nivå... Heller ikke Us Capitol gjør det...
Topp