[Konstruktiv Kritikk] Nabolag

NorMags

Jarl
Bare lurer på om det er noen som har abonnement på å ligge på topp i ethvert nabolag? Nå har jeg spilt et år ca. og har ikke vært i toppsjiktet i noe nabolag ennå!!! Det varierer fra bunn til midt på treet hver eneste gang!!! Har jo aldri sjans til å komme på topp i noe PvP tårn og få noe medaljer!!! Jævlig demotiverende å se de samme på topp hver gang med sine millioner med poeng mot mine drøyt 200.000!! Burde for svarte kunne rullere litt bedre!!!
 

DeletedUser2493

Guest
Helt enig med NorMags,
Har nettopp fått inn nye naboer som har nesten 400k i poeng og liger i kolonitiden og industri tiden, jeg har spilt 6 uke sirka og har 25k poeng. Hvordan er det mulig for meg og forsvare meg fra disse folka, forsvart har ikke en sjanse mot folk som er flere hakk over meg. Sorry for og si det men systemet med naboer er jo helt bak mål, når det gjelder og forsvare seg eller prøve og angripe disse folka.
Man kunne i det minste sette opp poeng system eller noe sånt så ikke alle disse folka som har spilt i ett år kommer på samme nabolag som folk som har nettopp begynt. Jeg har ikke noe i mot at folk angriper meg i samme tidsalder eller 1 hakk foran meg, men når de er flere hakk foran meg og trenger bare en tanks eller en kanon til og drepe meg da blir det litt drøyt.
Håper dere kan ordne dette så det blir mer rettferdig på alle sine vegner.

Mvh
kamicolo
Angels and Demons
 
Topp