[Besvart] Alter av kunnskap

DeletedUser

Guest
Alteret produserer FP som en bonus når det motiveres av andre spillere. Diamanter dobler bygningens produksjon, som vil si gull.

(OBS: Her kan ikke jeg uttale meg helt sikkert, så ta dette med en klype salt.)

En annen interessant problemstilling er som følger: Hva skjer om man dobler produksjonen med diamanter på et alter som er blitt morivert. Vil man bare få ett FP eller vil man få to?
 

NorMags

Jarl
Jeg kan med sikkerhet si at man ikke får noe FP hvis man dobler med diamanter... Går vel ikke an å doble med diamanter hvis den allerede er motivert vil jeg tro..
Alteret produserer FP som en bonus når det motiveres av andre spillere. Diamanter dobler bygningens produksjon, som vil si gull.

(OBS: Her kan ikke jeg uttale meg helt sikkert, så ta dette med en klype salt.)

En annen interessant problemstilling er som følger: Hva skjer om man dobler produksjonen med diamanter på et alter som er blitt morivert. Vil man bare få ett FP eller vil man få to?
 
Motiverte bygninger kan ikke dobles med diamanter - motiverte hus/konger/altere kan vel ikke engang åpnes når de er motivert. Når en annen spiller har motivert alteret får man både dobling av myntproduksjon og et FP. Hvis man bruker diamanter selv, får man kun dobling av myntproduksjon.
 
Topp