Påskeevent

DeletedUser5

Guest
Ønsker bare å kommentere det at bildene som har blitt lagt ut over her er fra vår betaserver. Merk at nettopp dette er en betaserver. Alt som foregår der er enda under testing, og kan derfor endres før det eventuelt blir implementert på våre normale servere. :)

Om du ønsker å vite mer om påskeeventen, anbefaler jeg å ta en titt på denne månedens episode av IGTV. :) Ønsker man å prøve seg litt på vår betaserver, er den åpen for alle. Det er mulig å registrere seg her.
 

NorMags

Jarl
Ønsker bare å kommentere det at bildene som har blitt lagt ut over her er fra vår betaserver. Merk at nettopp dette er en betaserver. Alt som foregår der er enda under testing, og kan derfor endres før det eventuelt blir inkludert på våre normale servere. :)

Om du ønsker å vite mer om påskeeventen, anbefaler jeg å ta en titt på denne månedens episode av IGTV. :)
Endringen som blir gjort er å gjemme egg i rutenettet utenfor byen. Og det etter massive protester... Er riktignok kalt "Feedback" men hva spillerne mener der bryr de seg overhodet ikke om...
 

DeletedUser5

Guest
Endringen som blir gjort er å gjemme egg i rutenettet utenfor byen. Og det etter massive protester... Er riktignok kalt "Feedback" men hva spillerne mener der bryr de seg overhodet ikke om...
Ja, det stemmer at vi har gjort en del endringer i påskeeventen vi nå tester ut på vår betaserver. Gjemming av påskeegg er en av disse endringene.

Påskeeventen har historisk sett vært den eventen med lavest deltakelse hos oss, noe vi mener er da eventen har vært litt for komplisert for at alle skal kunne delta. Særlig for nye spillere, kan det å ha mange venner og klanmedlemmer å gi/få egg fra være problematisk. I tillegg har vi hvert år fått flere tilbakemeldinger fra spillere som ikke liker at de må bygge dekorasjoner for å motta egg, i tillegg til at mange ikke likte at de da gikk glipp av motivasjon og polering. Særlig i forhold til polering hvor mange har beregnet det slik at de er avhengig av polering for å få maksimalt med lykke.

Kort oppsummert så ønsket vi å gjøre eventen enklere å delta i, samt mer tilgjengelig for flere spillere. Av den grunn, tester vi nå ut en ny påskeevent på vår betaserver.
 

DeletedUser2908

Guest
Jeg er ny. Jeg har ingen erfaring med forrige event. Men denne eventen er likevel en stor skuffelse. Jeg er snart omreisende i "Fargevakter" (korrekt oversettelse her ville vært Fanejunker eller Fanebærer. "Hurra" for Google translate). Det burde vært lagt inn en stopper hvertfall etter den 3.fargevakten. I tillegg har jeg 2 leire med disse. Det hadde vært fint om dere lot oss får bytte inn premier vi ikke trenger dobbelt opp av. Å legge eggene rett utenfor egen by er bare meningsløst, og tro meg; dette er å undervurdere leteevnen til oss nye.
Jeg forstår behovet for endringer dersom det har vært liten deltakelse tidligere. Men da må dere forbedre gulerøttene, altså premiene. Ikke dette her.... God påske!
 
Ja, det stemmer at vi har gjort en del endringer i påskeeventen vi nå tester ut på vår betaserver. Gjemming av påskeegg er en av disse endringene.

Påskeeventen har historisk sett vært den eventen med lavest deltakelse hos oss, noe vi mener er da eventen har vært litt for komplisert for at alle skal kunne delta. Særlig for nye spillere, kan det å ha mange venner og klanmedlemmer å gi/få egg fra være problematisk. I tillegg har vi hvert år fått flere tilbakemeldinger fra spillere som ikke liker at de må bygge dekorasjoner for å motta egg, i tillegg til at mange ikke likte at de da gikk glipp av motivasjon og polering. Særlig i forhold til polering hvor mange har beregnet det slik at de er avhengig av polering for å få maksimalt med lykke.

Kort oppsummert så ønsket vi å gjøre eventen enklere å delta i, samt mer tilgjengelig for flere spillere. Av den grunn, tester vi nå ut en ny påskeevent på vår betaserver.


Å ha eventer som blir enklere å delta i om man er i en klan og har venner, er jo i all hovedsak med på å oppmuntre og motivere til aktivitet i spillet! Å tilrettelegge eventer for nye spillere er jo en ting, men når det går ut over alle de som ikke er ny, har det jo motsatt hensikt.

Og alle disse tilbakemeldingene dere får - hvem er det som gir dem? De aller fleste som ytrer seg, er jo negativ til dette, så...

Forøvrig, når begynte dere å ta tilbakemeldinger så seriøst? Dere må vel ha bøkene FULLE av seriøse tilbakemeldinger på ting som ikke fungerer, som dere gir blanke i...

Nei, vær i det minste ærlig og si at dere tjener mer på å gjøre det på denne måten. Ikke hold oss for narr.
 
Nå tror eg ikke at Ole eller noen andre norske mods har så alt for stor inflytelse på hva ett tysk selskap velger å gjøre eller ikke gjøre.. Likevel tror eg nok at alle sammen tar både jobben og spillet seriøst nok til å ta alle tilbakemeldinger på alvor - Blir litt feil personer å kritisere synes eg.

Sånn ellers er eg enig i at denne eventen ikke var helt det eg håpet på: For lite, for raskt og for enkelt. Ett system som belønner spillere som bruker tid og krefter på spillet, i motsetning til hva vi har nå der det holder å logge på en gang daglig og bruke 2 minutter, hadde vært mye bedre.

Hva med å kombinere eggjakten fra gammelt av med lykkehjulet? Spillere får x-anntall egg via enkle oppdrag og daglig pålogging slik som nå, og så kan vi som velger å være mer aktive og bruke tid på spillet gjemme og finne flere egg rundt omkring. Disse brukes igjen på lykkehjulet for belønninger.
 

NorMags

Jarl
Nå tror eg ikke at Ole eller noen andre norske mods har så alt for stor inflytelse på hva ett tysk selskap velger å gjøre eller ikke gjøre.. Likevel tror eg nok at alle sammen tar både jobben og spillet seriøst nok til å ta alle tilbakemeldinger på alvor - Blir litt feil personer å kritisere synes eg.

Sånn ellers er eg enig i at denne eventen ikke var helt det eg håpet på: For lite, for raskt og for enkelt. Ett system som belønner spillere som bruker tid og krefter på spillet, i motsetning til hva vi har nå der det holder å logge på en gang daglig og bruke 2 minutter, hadde vært mye bedre.

Hva med å kombinere eggjakten fra gammelt av med lykkehjulet? Spillere får x-anntall egg via enkle oppdrag og daglig pålogging slik som nå, og så kan vi som velger å være mer aktive og bruke tid på spillet gjemme og finne flere egg rundt omkring. Disse brukes igjen på lykkehjulet for belønninger.
Er helt naturlig at vi klager til han, i og med at Ole er den eneste representanten for selskapet vi kan klage til... så får han videreformidle kritikken...
 
Topp