Søkeresultater

  1. Endringer i KvK

    nevermind
  2. Multilanding KvK

    Nå må denne muligheten for å lande på flere sektorer/sette flere landingsbeleiringer fjernes fra spillet så snart som overhodet mulig. Det er jo galskap at en klan kan sette ubegrenset med beleiringer og i praksis kan lande en hel kystlinje samtidig, om ikke forstyrret.
  3. [Tilbakemelding] Den flygende Hollender

    Vil bare rette en stor takk til FoE for å ha introdusert den storslåtte bygningen Den Flygende Hollender, eller Arken som den også heter. Takk for at dere har klart å gjøre spillet så ensporet at det eneste som står i hodet på veldig mange spillere, er Arken, Arken, Arken, FP, FP, FP. Takk...
  4. [Fikset] Sensur

    HEi Jeg foreslår at det blir lov å snakke om sofa i bestemt form på chatten. Det må da være måte på håndholding... "Sofaen" blir altså sensurert - og det oppleves ganske merkelig, siden det er ganske mye annet vi kan si som ikke blir sensurert...
  5. GvG "More fun"

    Klankrig skulle bli "more fun" sa dere i en video i vinter... Fortsatt er alt ved det samme gamle?
  6. [Tilbakemelding] Fraværende FOE-Team

    Nå synes jeg det begynner å bli mange ubesvarte spørsmål, innlegg og tilbakemeldinger her på forumet. Mange av oss er trofaste spillere, men får vi noe svar på tilbakemeldingene våre fra FOE-teamet? Veldig sjelden. Hvis dere ønsker engasjere spillere/brukere, bør dere kanskje ta dere tid til...
  7. [Bug] Meldingstråder som forsvinner

    Det er et vedvarende problem at enkelte meldigstråder plutselig forsvinner fra innboksen, for så å dukke opp igjen etter en eller flere reloads i nettleseren. Det er grusomt irriterende.
  8. [Bekreftet bug] Blinkende meldingsknapp

    Meldingsknappen blinker like mye som før oppdateringen som skulle fikse den... - Den blinker når man gjør en vilkårlig aksjon (også lenge etter siste nye melding) - Den blinker når man har sendt en melding.
  9. Kjedemelding - falsk eller ekte?

    Denne meldingen har begynt å sirkulere rundt. Stemmer dette som står i den? VIKTIG MELDING MOTIVERING AV STEINALDER BYGNINGER VED BRUK AV HJELPERKNAPPEN ( VENNLIGST LES HOVED MELDINGEN FØRST DERETTER KOPIER TITTELEN ) Å Bruke hjelper-knappen (grunnet lite tid), og treffer ( ved...
  10. Skattejakt

    Det har dukket opp en gammel sjøulk som tar meg med på skattejakt i dag... Men finner ingen info om denne funksjonen eller annonsering av den... Kan FOE Teamet kanskje oppdatere oss litt? =)
  11. Scrotum Kickers har plass til nye medlemmer!

    Scrotum Kickers er en av Arvahalls eldste og største klaner (i medlemstall). Vi er en klan uten drittsekker, pubertale diktatorer og stormannsgale krigshissere. Vi er et hyggelig fellesskap tuftet på gjensidig respekt for og hjelpsomhet overfor hverandre – hvor fokus er satt på å ha det gøy og å...
  12. [Bug] Uregelmessig GvG-logg

    Jeg forsøker her, etter at support har gitt beskjed om at de ikke kan svare på dette... Hos meg oppfører GvG-loggen seg uregelmessig. Noen ganger får jeg opp spillernavn som kilde i til en hendelse i loggen (til venstre i bildet), men veldig mange ganger får jeg ikke det (til høyre). Noen...
  13. [Fikset] Forgepoeng fra beholdning

    Supert at vi nå kan hente inntil 20 FP i slengen fra beholdningen. Men det blir veeeeldig mye klikking når man skal bruke dem. Hva med en knapp i SB-vinduet hvor man kan velge å "doner FP fra beholdning" og så velge antall, eventuelt mulighet til å få opp et beholdningsvindu utenpå...
  14. [Forslag] Nattestengt for angrep

    Det er ikke sikkert dette er et spesielt populært forslag, men kunne det vært en idè å "nattestenge" for angrep i GvG ? En del av spillet er jo å beleire, bekjempe, erobre og forsvare sektorer. Men det blir ofte ganske statisk, fordi flere velger å komme snikende på natten og angripe, ofte...
  15. [Forslag] Klankasse + Motiver/poler

    To forslag: 1. At f.eks. klanleder kan se hvem som har donert hva til klankassa. (mange freeloaders der ute..) 2. Statistikk over en spillers motivering/polering for klanadministrasjonen.
  16. [Fikset] Regelendring i forbindelse med GvG

    Enkelte store klaner har satt i gang en praksis som er så usportslig at det grenser til juks: Klanmedlemmer forlater klanen, starter en ny klan, lander og tar noen sektorer fra en rivaliserende klan, for så å frigi disse og oppløse klanen. Ren sabotasje, rett og slett. På denne måten kan...
  17. [Videresendt] Mer detaljerte rettigheter

    Vi trenger flere muligheter til å styre rettigheter til klanmedlemmer i forbindelse med GvG, og vi trenger det raskt. Slik det er nå virker det som om det enten er "stolt på", hvor du kan åpne forsvarsfelter, sette beleiring og frigi sektorer i alle provinser, eller ikke stolt på, hvor du...
  18. [Besvart] Forsvarsbonus og beleiringshær

    Hei! Hvordan fungere det med forsvarsbonus og beleiringshær, egentlig? Har den personlige forsvarsbonusen til en spiller innvirkning på hvor "sterk" en beleiringshær er? Eksempel: Spiller A har 30 % angreps- og forsvarsbonus. Spiller B har 60 % angreps- og forsvarsbonus. Vi...
  19. Space needle

    Hei! Lurer på hvor mye lykke Space Needle vil gi fullt oppgradert? Har søkt litt rundt, og ikke funnet noe svar annet enn brukerspekulasjoner.
  20. Tid for å helbrede

    Hei og hå, nå er jeg ute og spør igjen! I "brakka" står det sånn "Tid for å helbrede - 24 min". Nå har jeg ikke tatt tiden nøyaktig, men jeg mener det tar adskillig lengre tid før enhetene mine er helbredet. Kan vi stole på tidsangivelsene? Og, er det slik at to enheter med 24 min...
Topp