[Forslag] Klankasse + Motiver/poler

To forslag:

1. At f.eks. klanleder kan se hvem som har donert hva til klankassa. (mange freeloaders der ute..)

2. Statistikk over en spillers motivering/polering for klanadministrasjonen.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke det er mulig med statistikk over en spillers motivering/polering for klanadministrasjonen.
 

DeletedUser1725

Guest
Men en donasjonslogg for klankasse burde være mulig? Kan da ikke være mye vanskeligere enn nyhetshistorikken for byen.
 

DeletedUser

Guest
men trenger man virkelig det?
da får du heller be folk sifra når de donerer, da kan du ser forskjellen om de legger inn. hos oss er det ofte slik at en leder for en gvg alder spør om ressurser av og til, da er det spillere som donere 100 ressuresr+, da kan du se forskjellen selv, om dere gjør noe lignende kan dere se hvem som donerer ressurser, noen spillere bruker ekstremt mye soldater på og forsvare sektorer, mens andre bruker ingen/omtrent ingen. det samme gjelder med ressurser, noen er flinke til og gi andre ikke fult så flinke.
det hadde ikke gjort noe med en donasjonslogg over de siste 24 timene, men man trenger det strengt talt ikke.
 

DeletedUser1725

Guest
Vel, man kan jo be folk si i fra om de motiverer/polerer også. Nyhetshistorikken trengs jo strengt talt ikke. Men gud hvor mye enklere.
 
Sist redigert av en moderator:
SKjønner at ikke alle er enige med forslaget, men siden dette er en forslagstråd, hadde det jo vært fint om forslaget kunne få stå - og så kunne man velge å støtte det eller ikke, og heller ta debatten i en annen tråd =)
 

NorMags

Jarl
Bør fikse hendelsesloggen i GvG også, noen ganger står det navnet til de som har gjort noe og andre ganger ikke....
 

DeletedUser1173

Guest
Bør fikse hendelsesloggen i GvG også, noen ganger står det navnet til de som har gjort noe og andre ganger ikke....

Helt enig! Det er veldig greit å kunne se hvem som legger inn forsvar, setter beleiring, sletter forsvarsstyrker og lignende. Av en eller annen grunn vises konsekvent navnet til de som også står på vennelisten min, men det er bare en sjelden gang at jeg ser hvem andre som opererer på klankartet. Dette er interessant først og fremst for å kunne rose dem som gjør en ekstra innsats. Vi har folk som aldri gir lyd fra seg, men som bidrar både her og der (fant jeg ut når jeg plutselig en dag kunne se alle navnene i hendelsesloggen).

Av samme grunn sier jeg meg enig i kcds' opprinnelige forslag, i alle fall forslaget om en hendelseshistorikk over donasjoner. Dette kan ikke være vanskelig å få til og det vil kunne gjøre det mye lettere å organisere de nødvendige varene.
 

DeletedUser

Guest
SKjønner at ikke alle er enige med forslaget, men siden dette er en forslagstråd, hadde det jo vært fint om forslaget kunne få stå - og så kunne man velge å støtte det eller ikke, og heller ta debatten i en annen tråd =)
Forumet er for og diskutere og komme med tilbakemeldinger, det er for at alle skal kunne si sine synspunkter til de temaene trådene handler om, ønsker du og komme med et forslag som ingen andre skal få kommentere får du sende det til suport.
det at folk er aktive og svarer på en forslagstråd øker også oppmerksomheten til forslaget og dermed muligheten for at det blir endret.
 

DeletedUser

Guest
Bør fikse hendelsesloggen i GvG også, noen ganger står det navnet til de som har gjort noe og andre ganger ikke....
også helt enig, lurer på om man kun kan se de som er "stolt på" sine hendelser, men er ikke sikker, jeg ser i vertfall endel spillere som er stolt på som legger inn forsvarstropper, selv om jeg ikke har noen venner i klanen.
 

NorMags

Jarl
også helt enig, lurer på om man kun kan se de som er "stolt på" sine hendelser, men er ikke sikker, jeg ser i vertfall endel spillere som er stolt på som legger inn forsvarstropper, selv om jeg ikke har noen venner i klanen.

Nei tror ikke det er de som er stolt på. Noen ganger kan man se navnet på den som angriper ens sektor også....
 
Topp