[Bekreftet bug] Blinkende meldingsknapp

Meldingsknappen blinker like mye som før oppdateringen som skulle fikse den...

- Den blinker når man gjør en vilkårlig aksjon (også lenge etter siste nye melding)
- Den blinker når man har sendt en melding.
 

NorMags

Jarl
Ja dette er irriterende. Hvis tyskerne liker blinkende knapper kan de lage en som blinker når man blir angrepet på GvG kartet, og ved å trykke på den ta deg direkte dit hvor det er action... :)
 

DeletedUser1956

Guest
Slik oppfatter jeg det også, meldingsknappen lever sitt eget liv og er fryktelig irriterende.
Men når det gjelder varsling når en klan blir angrepet liker jeg din ide, siden det ofte er mange som angriper samtidig og vanskelig å forsvare seg mot om det ikke blir oppdaget.
Men hva med at det blir gitt en farge på oversiktskartet når en sektor er under beleiring? så slipper man å gå inn på hver tidsalder for å sjekke?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil faktisk gå enda lenger enn det dere har gjort til sammen å si at varslingen på meldingsknappen er totalt ubrukelig og et stort frustrasjons moment sånn det er nå.
 

DeletedUser5

Guest
Dette er ikke fikset..

Det stemmer, feilen skulle egentlig bli fikset med versjon 1.45, noe som ikke skjedde. Det jobbes med å rette feilen og forhåpentligvis vil den bli fikset snart.
 
Topp