[Tilbakemelding] Fraværende FOE-Team

Nå synes jeg det begynner å bli mange ubesvarte spørsmål, innlegg og tilbakemeldinger her på forumet. Mange av oss er trofaste spillere, men får vi noe svar på tilbakemeldingene våre fra FOE-teamet? Veldig sjelden.

Hvis dere ønsker engasjere spillere/brukere, bør dere kanskje ta dere tid til å svare på tilbakemeldinger. Dette forumet er jo nesten helt dødt, og jeg skjønner jo at folk ikke gidder når det er lite svar å få...

Dere er jo her, for vi ser jo dere poster andre ting. Både jeg og flere andre brukere føler oss en smule oversett her!
 

DeletedUser5

Guest
Nå synes jeg det begynner å bli mange ubesvarte spørsmål, innlegg og tilbakemeldinger her på forumet. Mange av oss er trofaste spillere, men får vi noe svar på tilbakemeldingene våre fra FOE-teamet? Veldig sjelden.

Hvis dere ønsker engasjere spillere/brukere, bør dere kanskje ta dere tid til å svare på tilbakemeldinger. Dette forumet er jo nesten helt dødt, og jeg skjønner jo at folk ikke gidder når det er lite svar å få...

Dere er jo her, for vi ser jo dere poster andre ting. Både jeg og flere andre brukere føler oss en smule oversett her!
Hei,

Jeg beklager om du føler deg oversett, det er selvsagt ikke meningen. Nå er det ikke slik at vi vet svaret på absolutt alt ei skal si vår mening på absolutt alle saker umiddelbart. Ta forumet du har postet denne tråden i som et eksempel - dette forumet skal i utgangspunktet brukes til spilldiskusjon med hovedfokus på forslag til forbedringer og og konstruktiv kritikk. Vi leser gjennom samtlige tråder her og tar med oss hva som menes videre, og svarer der det er passende. Det er viktig hva en spiller mener - men enda viktigere hva flere spillere mener. Ved at en oppretter en tråd her, gir det også andre spillere muligheten til å ytre meningen om forslaget/tilbakemeldingen samt diskutere temaet.

Om det er noe man behøver umiddelbar tilbakemelding på (som f.eks. en feil man opplever), er det alltid best å kontakte oss gjennom support.

Med vennlig hilsen,
Ole
 
Så dere mener det ikke er passende å gi oss tilbakemelding på at en funksjon dere hevder å ha fikset i siste oppdatering, slettes ikke er fikset?

Det er jo ikke min personlige mening, men et faktisk problem som alle jeg kjenner i spillet sliter med.

Dessuten er det vel god kotyme og god kundeservice å svare, selv om dere ikke har løsningen? Et enkelt "Vi jobber med saken" holder i massevis. Det er jo ikke sånn at det er veldig stort trykk på dette forumet....

Og når dere åpner for å merke innlegg med "bug", så er det jo ikke så rart at man tror man kan melde inn bugs her... For eksempel den blinkende meldingsknappen, det er jo åpenbart et større problem - og dere bør jo kunne gi tilbakemelding på om dette er noe som faktisk jobbes med å fikse, hvorfor er det ikke fikset når det skulle være fikset i oppdateringen...

Mange bruker mye tid på FOE, og det oppleves som utrolig frustrerende at man ikke vet noe som helst om det man gir tilbakemelding på.

De fleste mine forsøk på å diskutere/kommentere oppdateringene, har vært forgjeves, dere svarer ikke der heller. Og igjen, det er ikke snakk om sære, personlige meninger - men konkrete ting angående funksjoner i spillet.

Jeg har lagt dette innlegget i dette forumet, fordi jeg anser det som konstruktiv kritikk.
 
Topp