Søkeresultater

  1. Sommerlig Konkurranse

    4 desember 2012, versjon 0.22 Babels Tårn Zevs Colosseum Fyrtårnet Hagia Aachen Markuskirken Notre dame Vasilij Castel del monte Deal Fraunekirhe
  2. Endringer i KvK

    nevermind
  3. Multilanding KvK

    Nå må denne muligheten for å lande på flere sektorer/sette flere landingsbeleiringer fjernes fra spillet så snart som overhodet mulig. Det er jo galskap at en klan kan sette ubegrenset med beleiringer og i praksis kan lande en hel kystlinje samtidig, om ikke forstyrret.
  4. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.126

    Jeg spør igjen: hva er "Vinner-utvidelsen av den nye tidsalderen"
  5. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.126

    Vinner-utvidelsen av den nye tidsalderen er nå tilgjengelig i spillet! Hva er det?
  6. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.125

    Jeg mener "bistandssett" ville vært en mye bedre oversettelse, da det er direkte knyttet til hva som skjer når man gir bistand. "Selvhjelp" er for meg forbundet med bøker om karismatiske livsfilosofier, røykesluttbøker og andre mer eller mindre (u)vitenskapelige behandlingsmetoder av ymse...
  7. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.125

    Det er vel heller oversettelsen som oppleves som litt på jordet. "Selvhjelp" er et begrep som handler om helt andre ting.
  8. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.125

    Masse-selvhjelpssett.... Det er bra norsk det.
  9. [Diskusjonstråd] Autokamp

    I og med at "alle" bruker 1 eller 2 enheter + kjeltringer - hvordan vil denne funksjonen fungere i forhold til det? I dag må man holde igjen enheten(e) for at kjeltringene skal kunne avansere først, for ikke å tape kampen. For alle oss som kriger slik, vil jo den nye funksjonen være nyttig...
  10. [Tilbakemelding] Den flygende Hollender

    Vil bare rette en stor takk til FoE for å ha introdusert den storslåtte bygningen Den Flygende Hollender, eller Arken som den også heter. Takk for at dere har klart å gjøre spillet så ensporet at det eneste som står i hodet på veldig mange spillere, er Arken, Arken, Arken, FP, FP, FP. Takk...
  11. [Konkurranse] 8 Dagers gavefest !

    kcds, 300 diamanter, A.
  12. [Diskusjonstråd] Halloween-event

    Takk, NorMags. Funket her også når jeg turde prøve.
  13. [Diskusjonstråd] Halloween-event

    Ja, jeg vet hva oppgaven er. Men er en urgammel kirkegård det samme som en eldgammel, det er det jeg spør om. Oppdraget er å selge den urgamle kirkegården. Når jeg kun har en eldgammel kirkegård, får jeg da ikke fullført oppdraget. Da kan jeg risikere å selge en eldgammel kirkegård uten å få...
  14. [Diskusjonstråd] Halloween-event

    Hva er en urgammel kirkegård? Jeg har kun en eldgammel kirkegård. Er det samme greia ?
  15. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.84

    Urettferdig? Vi aner jo ikke hva dere leser, vurderer og diskuterer... Poenget mitt er at i en diskusjonstråd der dere spesifikt åpner for spørsmål, kommentarer og tilbakemeldinger, bør dere jo være tilstede i større grad enn random tråder. Det er ikke akkurat SÅ mye aktivitet på dette...
  16. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.84

    Skal jeg diskutere med meg selv da? NÅr FOE-teamet oppretter en diskusjonstråd om en oppdatering, og oppfordrer folk til å komme med spørsmål og kommentarer, så tror jeg ikke at jeg er alene om å forvente at FOE-teamet deltar. Mange føler at dere ikke tar spillerne på alvor - dette er et...
  17. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.84

    Synes nå det er både god folkeskikk og et minimum av kundeservice å gi et snev av respons...
  18. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.84

    Som vanlig ingen respons fra FOE-teamet på dette. Rart man i det hele tatt gidder forsøke.
  19. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.84

    Klanbidrag har vi jo ventet i flere år på, så det er jo fint at det kommer. Men dere må jo få et filter på den, funksjonen er jo i praksisk ubrukelig slik den er nå. Hvem har tid til å klikke seg gjennom over 400 sider med SB-bidrag for å se hvem som har gitt manuelt? Her må man i det minste...
  20. Enmannsklaner

    Det har jeg aldri trodd. Men du argumenterer som om du ikke aner hva som foregår, og da synes jeg det er veldig betenkelig at det er du som sitter og velger ut hva du videreformidler og ikke, du sier jo selv at du er uenig i ting. Vi har jo også gått en runde med klager tidligere, hvor du...
Topp