[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.84

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.84? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.84 her.
 
Klanbidrag har vi jo ventet i flere år på, så det er jo fint at det kommer. Men dere må jo få et filter på den, funksjonen er jo i praksisk ubrukelig slik den er nå. Hvem har tid til å klikke seg gjennom over 400 sider med SB-bidrag for å se hvem som har gitt manuelt? Her må man i det minste kunne velge bort SB-bidrag, slik at det blir mer navigerbart.
 

DeletedUser1975

Guest
Helt enig, 1 filter burde det vært der.. On / Off med manuellt bidrag.. ^_^
 

DeletedUser5

Guest
Som vanlig ingen respons fra FOE-teamet på dette. Rart man i det hele tatt gidder forsøke.
Det blir lest og notert. Det føles ofte "unødvendig" fra min side å svare med å bare si det, men om det ønskes skal jeg prøve å gjøre det i større grad.
 

DeletedUser5

Guest
Synes nå det er både god folkeskikk og et minimum av kundeservice å gi et snev av respons...
Dette er et en diskusjonstråd i et forum. Det er ikke slik at vi svarer på alt av innlegg. Har du et spesifikt problem eller behøver hjelp, så må du kontakte vår kundeservice.
 
Skal jeg diskutere med meg selv da? NÅr FOE-teamet oppretter en diskusjonstråd om en oppdatering, og oppfordrer folk til å komme med spørsmål og kommentarer, så tror jeg ikke at jeg er alene om å forvente at FOE-teamet deltar.

Mange føler at dere ikke tar spillerne på alvor - dette er et stjerneeksempel på hvordan dere faktisk kunne gjort en innsats for å rette opp det.
 

DeletedUser5

Guest
Skal jeg diskutere med meg selv da? NÅr FOE-teamet oppretter en diskusjonstråd om en oppdatering, og oppfordrer folk til å komme med spørsmål og kommentarer, så tror jeg ikke at jeg er alene om å forvente at FOE-teamet deltar.

Mange føler at dere ikke tar spillerne på alvor - dette er et stjerneeksempel på hvordan dere faktisk kunne gjort en innsats for å rette opp det.
Nå føler jeg at du er litt urettferdig her. Naturligvis deltar vi i slike tråder, og naturligvis blir det som er skrevet lest. Men det betyr ikke at vi svarer samtlige innlegg. Dette er en diskusjonstråd, og vi deltar og svarer i diskusjonen der det passer.

Om du ikke føler at du blir tatt på alvor, er det beklagelig å høre. Jeg kan betrygge deg at det ikke er tilfellet. Alt av tilbakemeldinger blir lest, vurdert og diskutert, uavhengig av om vi svarer på det spesifikke innlegget.
 
Urettferdig? Vi aner jo ikke hva dere leser, vurderer og diskuterer...

Poenget mitt er at i en diskusjonstråd der dere spesifikt åpner for spørsmål, kommentarer og tilbakemeldinger, bør dere jo være tilstede i større grad enn random tråder.

Det er ikke akkurat SÅ mye aktivitet på dette forumet, så å svare på et sjeldent innlegg eller tre i denne tråden kan umulig være en heldagsjobb.. Og det ville være et steg i riktig retning for dere - i en tid hvor veldig mange spillere jeg snakker med ikke har særlig tro på at dere bryr dere særlig om hva vi mener. Og det er faktisk ikke kritikk, men et velmenende råd!
 
Topp