[Diskusjonstråd] Halloween-event

DeletedUser5

Guest
Ønsker du å diskutere halloween-eventen? Da er du i rett tråd!
Du finner annonseringen her.
 

DeletedUser1624

Guest
Ingen som gidder å diskutere? Synes oppdrag med å skaffe 10 bronsealdervarer fra hvert varebygg er mildt sagt latterlig.....Samlet vil oppdraget ta enten 9x5 ruteplasser eller 10 døgn, så lenge ingen i nabolandskapet driver handel på det nivået......
 

DeletedUser5

Guest
De fleste som er i de senere tidsaldre er vel i klaner med spillere som har litt tilgjengelige bronsealdervarer å bedrive handel med?
 

DeletedUser2856

Guest
Hei.
Det stopper allerede på nummer 10 hos meg - invester i treet og fullfør en av disse.
Jeg trodde det var å bygge sagbruk og kjøre en produksjon - men det stemte ikke.
Noen råd?
Takk
 
Ja, jeg vet hva oppgaven er. Men er en urgammel kirkegård det samme som en eldgammel, det er det jeg spør om. Oppdraget er å selge den urgamle kirkegården.

Når jeg kun har en eldgammel kirkegård, får jeg da ikke fullført oppdraget. Da kan jeg risikere å selge en eldgammel kirkegård uten å få noe tilbake.

FOE har delt ut flere typer kirkegårder, og det har skjedd flere ganger tidligere at folk har solgt "feil" kirkegård". Samtidig kan det like gjerne være skrivefeil i oppgaven..
 

NorMags

Jarl
Ja, jeg vet hva oppgaven er. Men er en urgammel kirkegård det samme som en eldgammel, det er det jeg spør om. Oppdraget er å selge den urgamle kirkegården.

Når jeg kun har en eldgammel kirkegård, får jeg da ikke fullført oppdraget. Da kan jeg risikere å selge en eldgammel kirkegård uten å få noe tilbake.

FOE har delt ut flere typer kirkegårder, og det har skjedd flere ganger tidligere at folk har solgt "feil" kirkegård". Samtidig kan det like gjerne være skrivefeil i oppgaven..
Jeg solgte min eldgamle på A og fikk en Legendarisk... så er nok en skrivefeil...
 
Topp