Halloween oppdrag - gåter

DeletedUser1911

Guest
hei,

er i gang med halloween oppdragene, men sitter fast allerede. Lurer på om noen har løsning på "ide eller inaktiv"?
 

DeletedUser1935

Guest
Kan bekrefte det Fisj sier. Fullfør og lås opp en teknologi.
 

DeletedUser5

Guest
Et lite tips til dere som lurer på oppdrag: skriv hele oppdraget når dere spør.

For ordens skyld kan jeg også nevne at det alltid er mulig å finne ut hva dere skal gjøre for å gjennomføre oppdraget. Hintene kan befinne seg i både tittelen, teksten og i selve oppdragskravet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Elendige gåter må jeg si mtp disse oppdragene...

er ingenting ved gåten som er logisk, og hintet sier bare at man må bli ferdig med alle halloween oppdragene innen en viss dato.. enda mere idiotosk

Hvor er logikken i dette:

Nervøser!
Jeg ber deg ydmykt: Få meg til og gi et smil, Men gjør det ved og gå en mil.

Påkrevd. Gå eller svinn hen! ..


Hvem har oversatt dette? en blind 13åring?

greit nok at man sikkert her skal ha en skomaker som lager no fryktelig til støvler. men det er så klønete skrevet at man heller burde gitt f
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1624

Guest
Nope...12 veier er for mye....vei tilsvarende 12 i Lykke er nok ;)

Men gåtene er veldig dårlig oversatt fra engelsken......Burde heller funnet på bedre norske utgaver på dette...
 

DeletedUser

Guest
Få dem til å arbeide,og gjør det fort,samle det opp og beskytt din last.Det minste produktet vil jeg ha av deg ,gi meg ni og løs det for meg.


Hurtig eller hast
Skjønner ikke oppdraget. Litt hjelp eller
 

DeletedUser140

Guest
Jeg kan si at vi har egne folk som arbeider med oversettelsene. Gåtene er mulige å løse, ved å tenke litt.
 

DeletedUser2310

Guest
Denne skjønner ikke jeg: Ansett og Spark. 430 og 40 og 12 jeg sier, bygg det og bygg det og bygg det jeg ber.
Påkrevd: smed eller smitt!
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan si at vi har egne folk som arbeider med oversettelsene. Gåtene er mulige å løse, ved å tenke litt.


da burde dere ta dette one 2 one med disse, evt sparke hele bølingen og ansette noen nye.. for dette er elendige greier :)
 

DeletedUser5

Guest
Gjerne gi spesifikke eksempler på hva du eventuelt mener er dårlig med gåtene.

Husk det at det er meningen at de skal være vanskelige, og kreve en god del tenking.
 

DeletedUser1285

Guest
Jeg synes gåtene har vært fine så langt :) Noen av de må man tenke litt på, og det er bare moro! Det er jo gåter ;) Kommer man ikke på det selv er det alltid noen andre som vet det uansett.
 

DeletedUser1369

Guest
Noen råd til Vanstyrets Herre?
Ikke så lette og ikke så tunge.
Rekkevidden er ikke lang og raske er de ikke.
Fem vil jeg se samlet.
Men det er en oppgave til:
De må ha samme alder ber jeg!
Hør godt etter for denne er rå:
Fem av dem skal du skaffe nå.
Ikke lett og ikke tung, ikke på avstand og ikke hurtig.
Men det er en oppgave til - de må dele alder det er det jeg vil.

Jeg fant fort ut at det ikke var spydsoldater som var løsningen.

Kan det være soldatkaserne og i så tilfelle hvilken av de?
Og skal det lages 5 kaserner for å produsere enhetene samtidig?
 
Topp