[Forslag] GvG

Bør det komme endringer på måten GvG fungerer?

  • Ja

    Stemmer: 57 93,4%
  • Nei

    Stemmer: 3 4,9%
  • Vet ikke

    Stemmer: 1 1,6%

  • Totalt antall stemmer
    61

DeletedUser

Guest
Jeg vil altså ikke nødvendigvis si at enmannsklanene er det største problemet, det er styrkeforholdet klaner imellom som bør være det avgjørende når man er ute å med sine revestreker i GvG....

I denne tråden er det mye å tenke over, og jeg vil spesielt fremheve sluhrfi sitt bidrag. Enmansklaner (i den grad man kan kan kalle det en klan) har også sin eksistensberettigelse, men den "skade" disse kan forårsake bør minskes. Forøvrig så bør sammenhengende sektorer/områder i den enkelte GvG-tidsalder også ha sitt å si for den belønning en klan mottar.
Kostnadene for å sette første beleiring bør helt klart økes, men etter det bør kostnade senkes til dagens nivå. Hvis ikke så vil det bli dyrt, kansje for dyrt.
Karatenetid ved klanbytte og hoppe ut og av sin egen klan må også vurderes. Men jeg er nødt til å innrømme min egen usikkerhet om hvor stor denne bør bli.
 

DeletedUser2591

Guest
Mange interessante - og gode - argumenter og tanker her. Disse videreformidles. :)
JA mange har vært inne og stemt og mange gode ting er skrevet. Diskusjonene har vært på chatten nesten hver kveld og folk har engasjert seg på et saklig nivå.
 

DeletedUser2612

Guest
Små klaner har i B-verdenen det ganske bra, de blir stort sett oversett. Det er er imidlertid et problem at de overhode ikke kan utvide selv om de ofte har 40 medlemmer, da større klaner ofte har vært der først. Enmanns-klaner med sterke spillere er så sterke at de kan valse over nesten alt, - jeg er overhode ikke blant de aller sterkeste, men dersom jeg ville hadde jeg fint greid å sabotere enormt mye klokken halv seks om morgenen.
 
Topp