[Nyhet] En titt fremover

DeletedUser1691

Guest
Så du mener at de i klan skal få i både pose og sekk..
Det gir jo ingen mening at klanmedlemmer angriper hverandre.
Det er jo bare teit..

Ja, skjønner ikke hvorfor man skal staffe klan samarbeid. Synnes at det å samarbeide med andre burde lønne seg i online spill generelt.
 

DeletedUser

Guest
Svar til Ole.

All fremgang forsvinner ikke over natten OM man har forsvar oppe.

Du sier: Husk det at spillet er balansert slik at man faktisk har en stor fordel av å forsvare seg.
Jeg må da spørre: Hva fordel er dette? - Slik at de ikke kan plyndre 1000 forsyninger av meg? eller 1500 mynt?
Vi taper jo IKKE noe om vi blir plyndret.

Ser at du også sier at det er synd at folk ikke gidder å forsvare seg men at det ikke vil bli gjort noe med det, da vil jeg svare at du bør sette deg ned å lese over det du skrev en gang til - for om FoE for signaler om at folk ikke engang gidder å sette om forsvar i spillet de har laget og utformer hele tiden så har de vel ikke helt tatt dette med krigsspill.

Så sier du - gled deg til klan mot klan .... hvorfor må jeg da spørre, kommer jeg til å miste 4000 mynt da? Skal jeg bli knust og robbet for hele 5500 forsyninger da?

Det er FLOTT at dere ser på ting som kan stoppe kanin-hoppe-leken ..... men når du forteller at de ser på muligheten at de kan krige mot egene klan medlemmer men så fint at de ikke kan plyndre de, da datt jeg av stolen.
Hva er deres mening med en klan da? Hoppe-leken har blitt slik fordi en luring fant et hull i systemet deres, som jeg er garantert overbevist om at ikke var meningen at skulle være slik. Alle andre utviklere hadde stengt dette hullet, men hos FoE så vil dere "lissom" jobbe det inn.

Ikke snakk om at ting vil bli urettferdig for handels-folket, det er helt skjevt slik det er nå alt.
Jeg vet dette fordi jeg startet som handelsmann, men så at de jeg startet med raste avgårde fordi de kriget.
Her var det en fra Valhall som kom med en flott ide - hva med "tårn" for de som velger å gå handelsveien?
Der kunne man jo kjempet om medaljer på grunnlag av varer, mynt og forsyninger over en gitt periode.

Når du sier mitt forslag som faktisk går kun på de som ikke har forsvaret oppe - er urettferdig for handelsfolket så vil jeg her til slutt spørre deg Ole - hvor mange medaljer kan handelsfolket få tak i nå i våre dager?

Ser fortsatt frem til mange innspill :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, skjønner ikke hvorfor man skal staffe klan samarbeid. Synnes at det å samarbeide med andre burde lønne seg i online spill generelt.

Det er ingen som straffer klan samarbeid om de stopper hoppeleken, den skulle aldri vært mulig å gjøre.
I en klan så får du stor støtte i mot/pol runda og jo større klan jo mer støtte.

Åssen du får dette til å bli en straff, vet jeg ikke.
 

DeletedUser1691

Guest
Kommer jo helt an på hvordan de stopper hoppingen. Det er jo helt klart en straff for de som hopper, hvis det fører til en 24 timers lås som ble foreslått av noen her. Mange spillere som foretrekker å krige i steden for en motivering, siden kriging gir flere ganger mer poeng. Dermed blir man "straffet" av å samarbeide i klan vs solo ved minke poengene man kan tjene i spillet.

Men å innføre en slik klan mot egen medlemmer funksjon som Ole nevner høres ganske bra ut.
 

DeletedUser

Guest
Det kan da ikke være en straff og tette hullet for hoppe-leken, da denne muligheten aldri skulle være der i hele tatt.

Om denne funksjonen der man kan fortsette å krige mot sine klanmedlemmer kommer så viser det vel bare hvor FoE legger lista for dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
Kommer jo helt an på hvordan de stopper hoppingen. Det er jo helt klart en straff for de som hopper, hvis det fører til en 24 timers lås som ble foreslått av noen her. Mange spillere som foretrekker å krige i steden for en motivering, siden kriging gir flere ganger mer poeng. Dermed blir man "straffet" av å samarbeide i klan vs solo ved minke poengene man kan tjene i spillet.
Men å innføre en slik klan mot egen medlemmer funksjon som Ole nevner høres ganske bra ut.

Er det ikke nok med at du har den enorme fordelen ved å være i de mest aktive klanen (Bris/Cir) ?
Må du også ha den lille fordelen som folk som kjører solo også har ?
Du vet at dette er ett strategispill ?
I strategispill er det ofte slik at man må velge mellom og prioritere enkelte aspekter ved spillet.
Hvis alle fikk muligheten til å gjøre alt , så forsvinner jo strategidelen helt.

Du har jo alltids valget med å hoppe over i en annen klan , der ingen av medlemmene er i nabolaget ditt.
Strategiske valg ftw. Pose og sekk , not so much.

Det å gjære det mulig å angripe klanemedlemmer , må jo være det dårligste forslaget i historien av dette spillet.
Er faktisk så dårlig at jeg håper det var trolling.
 

DeletedUser

Guest
Se der ja, det måtte en skribident av rang til for å få frem noe av det jeg mener.
Det klarte du bra, Fisj.
 

DeletedUser

Guest
hva med evigutvidelse sån at man lisom kunne komme opp i 3940404034 poeng
 

DeletedUser1691

Guest
Er det ikke nok med at du har den enorme fordelen ved å være i de mest aktive klanen (Bris/Cir) ?
Må du også ha den lille fordelen som folk som kjører solo også har ?
Du vet at dette er ett strategispill ?
I strategispill er det ofte slik at man må velge mellom og prioritere enkelte aspekter ved spillet.
Hvis alle fikk muligheten til å gjøre alt , så forsvinner jo strategidelen helt.


Lille og lille fordelen, hadde ikke hoping vært mulig, så hadde solospilling vært en uslåelig strategi.
 
Topp