Søkeresultater

  1. Slottsystemet. Tilbakemeldinger

    Kunne ikke se at dere hadde linket til en tilbakemeldingstråd denne gangen, så jeg får vel ta den jobben selv denne gangen ;) Første spørsmål: Det står at vi kan få slottspoeng fra "Stor trefning i Klanekspedisjonen". Alle slike trefninger jeg har tatt så langt har konsekvent gitt mer poeng...
  2. St. pat, Antikvitar og Forumkrøll

    I by 3 kommer oppdraget "Generer 10Q blomster fra blomsterfabrikken din" som egentlig skal være "Generer 10Q whatever fra Fyrverkerifabrikken din". Ganske betydningsfull forskjell der ;) Nyeste annonsering om nye ting hos antikvitetsforhandleren linker til en tom side for de som har...
  3. Hærledelse, slagmark

    Joda, jeg vet dette har vært opp før, men nå som Slagmarken har blitt introdusert er det enda viktigere å få på plass en roterings-løsning for tropper. Ekstremt irriterende å ikke kunne kjempe pga. for mange skada enheter når eg vet at jeg har flere hundre, om ikke tusen, andre tropper som bare...
  4. [Spørsmålstråd] Arkeologi event

    Hvor mange fikk level 10 bygg uten å bruke diamanter?
  5. Salg fra beholdning

    Gjør det mulig å selge ting og tang direkte fra beholdningsmenyen. Eller i det minste gi oss salgsverdien før vi bygger
  6. [Bekreftet bug] Gjennomsiktige bygninger

    Flere som får gjennomsiktige bygninger i byen i dann og vann? Skjer på begge serverne jeg spiller på. Alt fungerer fortsatt som det skal, feilen er ut til å være ren kosmetisk, men er jo litt artig likevell.. :p
  7. Godta venneforespørsel

    Dersom eg går gjennom vennelisten min for å motivere, polere og sjekke ut ulike vertshus vil eg jo av og til se en ny venneforespørsel uti listen en plass. Den godkjennes, men når eg har gått gjennom de 5 eg har kommet til på listen blir eg sendt tilbake til start. Kan en gjøre det slik at dette...
  8. Ny oppdragslinje, bytte av skisser

    Byttet til meg skisser i håp om å kunne åpne noen nye nivå på SB'ene mine nå nettopp. Slo meg at det hadde vært kjekt med en oppdragslinje som går på akkurat dette - Pr. idag har vi jo ikke annet igjen for bytte av skisser annet enn håpet om å få en skisse vi trenger. Oppdag 1: Bytt 10 skisser...
  9. [Forslag] Prioriteringer

    1.) Gjør det mulig å la oss gi AI ved forsvar enkle prioriteringer: Gå først etter distanse enhet, tung, lett, rask osv. osv. Spesielt la oss ignorere kjeltringsoldater. Gud som eg begynner å hate di små jæ**ene.. Burde være mulig uten å tulle ALT for mye med koden, og hele angrep/forsvars...
  10. sølvpremie

    Fikk premie for poeng og greier. Lurte på om dekorasjonen var modelert etter sverda i Harfsfjord. Ser skummelit likt ut
  11. Klansamtale

    Kjekk ide, om enn noe sent.. ;) Kan man ha flere klansamtaler gående samtidig? Vi i klanen min har allerede egne tråder for handel og SB-bytte osv osv. og det hadde vært greit at disse kunne oppdateres automatisk på lik linje
  12. En -eller tofelts gater

    La det stå informasjon om hvilken type gate som trengs for bygninger i informasjonsboksen. Det er alt for krevende å måtte huske om en bygning krever enkel eller dobbel vei, eventuelt å lukke byggemenyen og sjekke hver enkelt bygning, når en holder på å ommøblerer byen.
  13. Hjelper bistad

    Når ble hjelper-knappen gjort om til "bistand"? Og hvorfor? Ikke at det har noe å si for min del, men er jo litt nysgjerrig :p
  14. [Fikset] Feil i oppdrag

    Opp til den moderne tid er det bare 45 ulike typer varer. Eg måtte hente inn én av samtlige varer, inkludert samtiden, før oppdraget ble godkjent.
  15. [Bug] Problem med å laste inn nye bygg

    Skjer i ny og ne. Bygninger blir dekket av en blafrende/blinkende pixell-skjerm. Ser ut til å gjelde bygg fra ny tidsalder, alt annet laster inn fint. Kjent problem, eller er det bare eg som sliter?
  16. [Fikset] Engelsk tekst etter oppdatering

    Orker ikke lete etter flere tråder om det samme så eg bare slenger det ut her.. Er det flere som har fått den engelske originalteksten i stedet for den norske oversettelsen rundt omkring? På bygninger, beskrivelser, knapper og oppdrag? Henger vel sammen med en oppdatering vil eg tro, men...
  17. Medaljer, poeng og forvirring

    Hei! Har nettopp tatt over ett par-tre nye områder i Kriegreich uten å få noen poeng for det. Eg har låst opp progresivt tårn og brukte rette enheter i angrepet. Vet du hva som skjer?
  18. ønskebrønn vs. kjeltringsoldater

    Hva er best og hvorfor? Soldatene gir en varig og kjent bonus, en vet hva en får. Brønnen, derimot, gir sjanse for diamanter. Problemet mitt er at eg bare har egg til en av de to byggene.
  19. Ukentlig konkurranse

    Først av alt, eg er usikker på om denne tråden hører hjemme på dette forumet eller det med forslag og kritikk.. Det til side, det eg foreslår er å innføre ukentlige konkurranser ala det vi hadde for advent. Forhåpentligvis vil det øke engasjementet og deltakelsen her på forumet (og gi oss en...
  20. Fortsatt nedetid?

    Som annonsert i "nyheter.." forumet har det vært nedetid idag. Problemet mitt er at eg fortsatt ikke kan logge på, flere timer etter annonsert slutt på nedetiden. Er det bare eg som har problemer eller er FoE fortsatt nede? Setter pris på svar ASAP
Topp