Hjelper bistad

Når ble hjelper-knappen gjort om til "bistand"? Og hvorfor? Ikke at det har noe å si for min del, men er jo litt nysgjerrig :p
 
Og har oppdragsikonene alltid blitt skiftet ut for hver tidsalder en når? Virker som om eg ikke følger godt nok med her..
 

DeletedUser5

Guest
Når ble hjelper-knappen gjort om til "bistand"? Og hvorfor? Ikke at det har noe å si for min del, men er jo litt nysgjerrig :p
Ja, funksjonen var tidligere kalt "hjelper", men da "bistand" er litt mer passende i forhold til funksjonens orginale navn (aid) har den fått nytt navn. "Bistand"-navnet skiller også funksjonen litt mer ut som noe eget, og derfor ble det valgt å endre navn med forrige oppdatering. Dette skulle egentlig være med i changelogen, og at det ikke er med er nok min feil.

Og har oppdragsikonene alltid blitt skiftet ut for hver tidsalder en når? Virker som om eg ikke følger godt nok med her..
Du møter en rekke forskjellige oppdragsgivere og oppdragsrekker gjennom de forskjellige tidsaldrene. Noen oppdragsgivere kommer også tilbake, mens andre gjør det ikke (og er f.eks. knyttet til noe spesifikt på kontinentkartet).
 
Greit nok, og takk for svar :) Ett raskt spørsmål på slutten: Dere er ikke redde for at det nye navnet (bistand) skal kunne være forvirrende sett i sammenheng med Dynamisk tårn? Har jo ikke tårnet selv enda, så for alt eg vet vil det være opplagt som dagen og helt problemfritt, men igjen, eg er nysgjerrig ;)
 
Topp