Nylig innhold av Spiff79

  1. Spiff79

    Forslag og konstruktiv kritikk - rettningslinjer

    hadde vert genialt med en knapp og trykke på så kun klanmedlemmer kan legge inn fp på storslåtte bygg...
  2. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Virtuell Fremtid - Del 1!

    man ser ikke bonus i fra CF i oppdragsmenyen nå, ser man får bonusen, men man må inn og sjekke lagerbeholdning på f.eks varer for og se hva man fikk etterpå
  3. Spiff79

    Forslag og konstruktiv kritikk - rettningslinjer

    det var i januar, nå er det oppe i 219% ;)
  4. Spiff79

    Varer i klankassen

    hvorfor kommer det ingen kvk områder disse varene kan brukes på?
  5. Spiff79

    Klanekspedisjon, promethium i forhandling

    så da skal det være umulig for spillere som ikke har kommet langt nok i forskingen og fullføre nivå 4 ved forhandling? det kan jo ikke være seriøst, det bør jo være en forutsetning at faktisk spillere har forsket fram muligheten til og ha de varene som kreves i forhandlingene. det er jo akkurat...
  6. Spiff79

    Klanekspedisjon, promethium i forhandling

    Hvorfor må spillere som akkurat har kommet til arktisk fremtid bruke promethium for og forhandle seg videre i klanekspedisjon, dette burde ikke være med som vare for man i det misnte har forsket seg frem til og kunne sende ut båten etter promethium..
  7. Spiff79

    FoE har blitt for omfattende.

    er ikke ofte man ser noen i fra support faktisk svare på det som det blir spurt om :P
  8. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.98

    ja det har jeg fått med meg, jeg lurte på når den nye interfacen på SBer som har vært i månedsvis på beta kommer på live. hvis du ikke vet eller klarer og finne ut av det, så er det bedre om du sier det og ikke kommer med noe annet som ikke svarer på noenting
  9. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.98

    flott at ønskebrønner endelig kan lagres, rett etter at jeg solgte 12 stk.... når kommer den nye interfacen som er på SBer på beta til live? den har vært der svært lenge nå og hadde gjort hverdagen for de som legger inn flere 1000 poeng på andre sine SBer mye hyggeligere!
  10. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.97

    syns jo kanskje support burde gjort litt for og kompansere for tap av diamanter her da.. kjedelig for de som er berørt
  11. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Historisk oppdragslinje: Albert Einstein

    det er jo ditt tap
  12. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Historisk oppdragslinje: Albert Einstein

    nå kan jeg bekrefte at den blir 10% i marinefremtiden :)
  13. Spiff79

    Meldings tjenesten

    i appen så kan man velge kun venner, men må hukke av for alle vennene manuelt. vet ikke om det kan være en mulighet
  14. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Historisk oppdragslinje: Albert Einstein

    litt offtopic, men ser at sjakkmattplassen gir 10% på den nye tidsalderen, vil også talerens hjørne kunne oppgraderes til og kunne gi 10% nå da?
  15. Spiff79

    [Diskusjonstråd] Vennevertshuset

    jeg bruker kun forhandling på 3/4 av nivå 4, 15 min med 1 ekstra forsøk pleier og holde til alle 8 man har samlet opp + de man kan få i belønning for og avansere.
Topp