[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.98

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.98? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.98 her.
 

Spiff79

Lendmann
flott at ønskebrønner endelig kan lagres, rett etter at jeg solgte 12 stk....

når kommer den nye interfacen som er på SBer på beta til live? den har vært der svært lenge nå og hadde gjort hverdagen for de som legger inn flere 1000 poeng på andre sine SBer mye hyggeligere!
 
Sist redigert:

DeletedUser5

Guest
Hva som kommer med oppdateringer blir publisert i våre changelogs som kommer i forkant av oppdateringer.
 

Spiff79

Lendmann
ja det har jeg fått med meg, jeg lurte på når den nye interfacen på SBer som har vært i månedsvis på beta kommer på live.
hvis du ikke vet eller klarer og finne ut av det, så er det bedre om du sier det og ikke kommer med noe annet som ikke svarer på noenting
 

DeletedUser5

Guest
ja det har jeg fått med meg, jeg lurte på når den nye interfacen på SBer som har vært i månedsvis på beta kommer på live.
hvis du ikke vet eller klarer og finne ut av det, så er det bedre om du sier det og ikke kommer med noe annet som ikke svarer på noenting
Som jeg skrev, det som kommer med oppdateringer blir publisert i våre changelogs i forkant av oppdateringer. Ingenting blir annonsert før den tid.
 
Topp