[Diskusjonstråd] Historisk oppdragslinje: Albert Einstein

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdragslinjen om Albert Einstein? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdragslinjen her.
 

Spiff79

Lendmann
litt offtopic, men ser at sjakkmattplassen gir 10% på den nye tidsalderen, vil også talerens hjørne kunne oppgraderes til og kunne gi 10% nå da?
 

DeletedUser5

Guest
litt offtopic, men ser at sjakkmattplassen gir 10% på den nye tidsalderen, vil også talerens hjørne kunne oppgraderes til og kunne gi 10% nå da?
Jeg syntes å huske at den blir å gi 10% angrepsbonus i marinefremtiden, men noe endelig svar på det får du nok først når tidsalderen er live. :)
 

DeletedUser1624

Guest
Skuffa....må ha venner i vennehuset for å fullføre oppdraget med glupe einstein.....vil ikke ha venner der, siden jeg vil ha det fint og ryddig når einstein skal komme på besøk..Vel nå kommer han ikke siden jeg da ikke får fullført oppdragene. SKUFFA!
 

NorMags

Jarl
Skuffa....må ha venner i vennehuset for å fullføre oppdraget med glupe einstein.....vil ikke ha venner der, siden jeg vil ha det fint og ryddig når einstein skal komme på besøk..Vel nå kommer han ikke siden jeg da ikke får fullført oppdragene. SKUFFA!
Da vil du slite med Vår eventen som kommer seinere også, da fler av oppdragene er å samle inn vertshussølv...
 

DeletedUser1624

Guest
Så da er eventene på vei over i at du må være velsignet andre for å kunne fullføre disse. Litt greit å få vite slikt i forkant slik at tid ikke blir kastet vekk på stuff du ikke vil gjøre. Å få venner er ikke problemet, heller den forpliktelsen den medfører...... ;o)
 
Topp