[Forslag] Zoom

DeletedUser

Guest
Hei!

Det skulle vært mulig å zoome ut et hakk til, når men ser på by-oversikten.
Ville gjort det mer oversiktlig, og lettere å høste inn inn varer etter hvert som byen vokser. :D

Er dette noe som kan være mulig?
 

DeletedUser5

Guest
Det er vel noe som vil være mulig, men for at jeg skal ta forslaget videre trengs det mer støtte for forlaget fra andre brukere.
 

DeletedUser

Guest
Etter hvert som man vokser så blir det eit større og større område å bygge på. pr. nå kan vi zoome inn og ut 1 hakk. går det an å få det zoomet ut enda eit hakk til neste update? for min del hadde det vært veldig greit da det vil bli mere oversiktlig.
 

DeletedUser1975

Guest
Zoom-forslag.?.

12. Hvordan er muligheten for å få "Zoom-knappen" til å gå lenger ut fra byen,
så man kan starte på 0 som nå også blir det +1 og -1,
hadde det ikke vært greit å fått et fullstendigt overblikk over byen sin.?.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser2146

Guest
Helt enig. Jeg vil gjerne kunne zoome inn/ut mer. Også på feltogkart! :)
 

DeletedUser

Guest
Trenger pr. dags dato +3 x zoom men fremover i tid muligens +5x, kommer ann på hva FOE har for videre planlegging.
Mener da zoom ut slik att hele byen synes i fullskjerm modus i minst 1366x980 oppløsning.

Det støtter jeg.
 

DeletedUser1935

Guest
Som jeg så i en annen tråd: Støtter fullt ut forslaget om et tredje zoom-nivå som er mer zoomet ut enn de vi har i dag. Sånn det er i dag er det håpløst å få overblikk over hele byen på en gang.
 

DeletedUser1907

Guest
Dette er allerede blitt foreslått.(Forslagstråd her) Det som ville hjulpet mest, ifht muligheten for senere endring i spillet. Vil være om spillerne som støtter forslaget samler seg under en tråd, istedenfor at støtten blir spredt utover mange tråder. :)
 

DeletedUser1975

Guest
Erjohi :
Har du mulighet til å flytte alle kommentarer herfra til den fra Sept. 2012.?.
 

DeletedUser1975

Guest
Toppers.!.
Gjør gjerne det om du finner flere matchende tråder,
blir mer ryddig da tror jeg.. ^_^
 

DeletedUser

Guest
Jeg er helt enig; det hadde vært veldig fint om man kunne zoome lenger ut.
 

DeletedUser1624

Guest
Støtter dette. Da vil snapshotene av byen( e ) mine se mye bedre ut...hehe
 

DeletedUser2319

Guest
Jeg støtter også forslaget om en tredje skalering, slik at det er mulig å se byen i vidvinkel-perspektiv ... ;)
 

DeletedUser

Guest
Støttes! Det vil gjøre det enklere når man skal flytte rundt på bygninger i byen også.
 

DeletedUser2130

Guest
Mer Zoom til folket!

Hvor mye støtte trenger forslaget for å bli tatt videre? Her begynner det å bli en hel støtteerklæringer.


mvh
ondebonde
 

DeletedUser

Guest
Bumper denna ...har ikke vert så aktiv men våknet litt igjen og denna saken støtter jeg fortsatt om det er nokk aktive spillere igjen da....eller har de sovna tro :)
 
Topp