[Diskusjonstråd] Vinterbegivenhet 2014

DeletedUser2319

Guest
Som annonseringen sier, avsluttes vinterbegivenheten i morgen (mandag 5. januar). *:)*

Hvorfor er da stjernene og gavelukene mine borte allerede? Når du skriver at den avsluttes 5. januar, regner jeg med at jeg kan bruke stjernene i ettermiddag. Ellers bør du skrive at vinterbegivenheten avluttes en eller annen gang i løpet av 5. januar. Det er ganske irriterende med slik misvisende informasjon som medfører at jeg "mistet" en del stjerner og gått glipp av flere gaver. :|
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Hvorfor er da stjernene og gavelukene mine borte allerede? Når du skriver at den avsluttes 5. januar, regner jeg med at jeg kan bruke stjernene i ettermiddag. Ellers bør du skrive at vinterbegivenheten avluttes en eller annen gang i løpet av 5. januar. Det er ganske irriterende med slik misvisende informasjon som medfører at jeg "mistet" en del stjerner og gått glipp av flere gaver. :|
Det at jeg skriver "i morgen" betyr i løpet av dagen, ikke til og med i morgen. Når vi ikke kan gi eksakt tidspunkt for noe, er det mest nøyaktige vi kan oppgi dato. Det samme gjelder slik som f.eks. oppdateringer. Vi beklager selvsagt at vi ikke kan være mer nøyaktig, men noe mer nøyaktig kan vi ikke være uten å risikere å gi feil informasjon.
 
Topp