[Diskusjonstråd] Vinterbegivenhet 2014

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til vinterbegivenheten? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om vinterbegivenheten her.
 

DeletedUser1935

Guest
Hei Ole. Du skriver at begivenheten avsluttes 5. desember 2015, sikker på at du ikke mener 5. januar 2015? ;-)
 

DeletedUser

Guest
Tenkte akkurat det samme. Over ett år høres litt voldsomt ut ;) Forøvrig står dette både her på forumsannonseringen OG som informasjon på førstesiden når man åpner spillet. Litt uproft.
 

DeletedUser5

Guest
Hei Ole. Du skriver at begivenheten avsluttes 5. desember 2015, sikker på at du ikke mener 5. januar 2015? ;-)
Ja, det stemmer nok det. Annonseringene er nå rettet, vinterbegivenheten avsluttes mandag den 5. januar 2015. ;)
 

DeletedUser2432

Guest
Hei, har ikke sett noe til Frosty enda, er han forsinket eller er det jeg som gjør noe galt?
 

DeletedUser

Guest
Hei, har ikke sett noe til Frosty enda, er han forsinket eller er det jeg som gjør noe galt?

eventene pleier ikke å start før midt på dagen den dagen de annonserer det. så du kan forvente det kommer i 12-13:00 tiden
 

DeletedUser5

Guest
Hei, har ikke sett noe til Frosty enda, er han forsinket eller er det jeg som gjør noe galt?
Vinterbegivenheten skal ha startet nå. For å få den opp må du være ferdig med introduksjonen til spillet (den som er helt i begynnelsen). :) Om du fortsatt ikke har fått opp noen vinterbegivenhet, er det bare å kontakte support så undersøker vi der.
 

DeletedUser1624

Guest
Ha Ha. Morsom vri på innsamlingsoppdraget den 27.desember. Du kan ikke få varer inn og registrert utenom når du selv gjør det fysisk på skjermen. Alle BYTTEr ved Salg blir ikke registrert som "samle inn". ......når man lar andre kjøpe hos seg.
 
Jeg fikk det godtatt ved at andre tok mine handler, men det tok ca. én time fra noen tok handlene mine til systemet registrerte at jeg hadde fått varene og registrerte oppdraget som gjennomført.
 

DeletedUser1624

Guest
Ikke hos meg. 6-7 timer etter kjøp/salg er utført var det fortsatt 0 i SAMLET, men med det samme jeg utførte handel direkte ble det registrert som SAMLET. Så kanskje litt ustabil program-løsning??
 

DeletedUser2415

Guest
Dagens oppgave - å gjøre folk mer entusiastiske og bygge en kulturbygning fra nåværende tidsalder (eller to fra forrige tidsalder) - ser ut til å være på bærtur. Frosty reagerte ikke på at jeg bygget to biblioteker (kulturbygninger), men straks jeg bygget en sjøstatue (dekorasjon) kom responsen. Så dette ble unødvendig "dyrt", siden to dekorasjoner jo koster veldig mye mindre enn to kulturbygninger...
 

DeletedUser1624

Guest
Fjern vei fra rådhus og legg den tilbake igjen..? eller noe annet? Vet ikke helt, siden for meg så fikk jeg full uttelling uten å utføre noe som helst (bevisst iallefall)...
 
Eg har samme problem her (har bygd 2 Golfbaner uten noen respons), men å bygge en dekorasjon hjelper ikke det heller. Står bom fast
 
I oppdraget med å skaffe fire av hver bronsealdervare tok det over en time fra noen tok handlene mine til oppdraget ble godkjent. Prøv også å logge ut og inn igjen. Både kulturbygget og dekorasjonene skal være av din tidsalder - det er visstnok feil i oppdragsteksten på den norske serveren.
 
Kan admin bekrefte dette? Prøvde å ta en titt på det engelske forumet, men fant ikke så mye informasjon der :/ Har også prøvd å slette gater fra rådhuset og logge av/på, men ingen hjelp der heller.
 

DeletedUser5

Guest
Dagens oppgave - å gjøre folk mer entusiastiske og bygge en kulturbygning fra nåværende tidsalder (eller to fra forrige tidsalder) - ser ut til å være på bærtur. Frosty reagerte ikke på at jeg bygget to biblioteker (kulturbygninger), men straks jeg bygget en sjøstatue (dekorasjon) kom responsen. Så dette ble unødvendig "dyrt", siden to dekorasjoner jo koster veldig mye mindre enn to kulturbygninger...

Vi beklager på det sterkeste at det er feil i oppdragsteksten for det aktuelle oppdraget. Egentlig skal oppdragsteksten være som følger:
"Bygg en kulturbygning fra din nåværende tidsalder eller to dekorasjoner fra din nåværende tidsalder"

Gjør man dette, vil oppdraget bli løst automatisk. Om man har gjennomført hva oppdraget spør om i spillet, kan man også kontakte support hvor vi vil kontrollere dette og så eventuelt godkjenne oppdraget manuelt.

Godt nyttår!

Mvh,
Ole
 

DeletedUser

Guest
Er det 4. eller 5. januar som er den siste dagen man kan bruke stjerner til å åpne gaver?
 
Topp