[Diskusjonstråd] Vennevertshuset

NorMags

Jarl
Idag kom eg borti en plass der det fortsatt var klokkesymbol. I utgangspunktet skal en jo ikke kunne sette seg ned der, men det fikk eg gjort likevel. Bestemte meg for å teste det ut litt videre og fikk satt meg ned på minst 5 andre plasser der det egentlig ikke skulle gå.. Har eg misforstått mekanismene bak symbolene her, eller er det en feil?
Er en bug. Er videresendt til utviklerne fra beta, så da blir det kanskje fikset etter hvert...
 

NorMags

Jarl
Takk! Så i klartekst betyr det at vi er tilbake til å trykke på hver enkelt spiller for å være sikker?
Min erfaring er at det stemmer ganske bra når man nettopp har oppdatert siden, er vel når spillet har vært åpent en stund og det har skjedd endringer i vertshusene at det ikke henger helt med...
 

DeletedUser2347

Guest
Hei! Hvordan fungerer denne, en ekstra tur? Man har valget mellom 15 min. 30.min og 1 time.
 

DeletedUser5

Guest
Hei! Hvordan fungerer denne, en ekstra tur? Man har valget mellom 15 min. 30.min og 1 time.
Som det står: ""gir deg 1 ekstra tur i klanekspedisjon-forhandlingsspillet de neste x minuttene". Med andre ord får du 4 i stedet for 3 forsøk i forhandlingsspillet.
 
Som det står: ""gir deg 1 ekstra tur i klanekspedisjon-forhandlingsspillet de neste x minuttene". Med andre ord får du 4 i stedet for 3 forsøk i forhandlingsspillet.

Hadde vært bedre dersom 15min ga 1 ekstra forsøk, 30min ga 2 ekstra forsøk og 1time ga 3 forsøk. De fleste klarer å ta alle tilgjengelige kamper på 15minutter, så slik det er nå er de dyre alternativene bare bortkastet iom. at en får det samme, men må betale mer for det :)
 

DeletedUser5

Guest
Hadde vært bedre dersom 15min ga 1 ekstra forsøk, 30min ga 2 ekstra forsøk og 1time ga 3 forsøk. De fleste klarer å ta alle tilgjengelige kamper på 15minutter, så slik det er nå er de dyre alternativene bare bortkastet iom. at en får det samme, men må betale mer for det :)
Tre ekstra forsøk, altså totalt seks? Det ville jo nesten blitt for lett...

Jeg fullførte alle fire nivåene på Beta forrige KE, og brukte forhandling på de tre siste nivåene. Brukte da denne bonusen, og brukte da de ekstra forsøkene jeg vant underveis samt litt medaljer til å få utnyttet bonusen maksimalt ved å ha lengre enn 15 minutter. Det er lurt å se på hvordan man bruker bonusen, for å utnytte den optimalt. :)
 

DeletedUser2411

Guest
Hei Ole
Skulle vært artig å høre hvor høy angrepebonus du har, virker litt som om motstanden hos fienden økes når en kjøper angrepsbonus også
 

Spiff79

Lendmann
jeg bruker kun forhandling på 3/4 av nivå 4, 15 min med 1 ekstra forsøk pleier og holde til alle 8 man har samlet opp + de man kan få i belønning for og avansere.
 
Sist redigert:

DeletedUser5

Guest
Hei Ole
Skulle vært artig å høre hvor høy angrepebonus du har, virker litt som om motstanden hos fienden økes når en kjøper angrepsbonus også
Angrepsbonusen min der er ikke så mye å skryte av. Nettopp av den grunn at jeg benytter en god del forhandling i KE (som jeg også skrev, hvis du leser mitt forrige innlegg). Hærene du møter i konfrontasjonene på ekspedisjonskartet blir bedre og bedre, og det samme gjelder deres bonuser. Hvilke enheter du velger ut og hvilke bonuser du har aktivert endrer ingenting på hva du møter.
 
Tre ekstra forsøk, altså totalt seks? Det ville jo nesten blitt for lett...

Jeg fullførte alle fire nivåene på Beta forrige KE, og brukte forhandling på de tre siste nivåene. Brukte da denne bonusen, og brukte da de ekstra forsøkene jeg vant underveis samt litt medaljer til å få utnyttet bonusen maksimalt ved å ha lengre enn 15 minutter. Det er lurt å se på hvordan man bruker bonusen, for å utnytte den optimalt. :)

Det hadde blitt lettere, ja, men en må jo også bruke mye mer sølv for å gjøre det lettere noe eg også trodde var poenget med bonusene i utgangspunktet? Det eg mener er; slik det er nå er de to siste alternativene bortkastet. De fleste klarer fint å ta alle forhandlingene, samt ekstra forhandlinger en tjener underveis, på 15 minutter. Hvorfor skulle da noen bruke sølv på 30min eller 1time bonusen?
Hadde en innført flere forsøk hadde en jo hatt noe igjen for de ekstra sølvmyntene en måtte bruke
 
Topp