[Diskusjonstråd] Valentinsdagevent 2014

DeletedUser

Guest
hmm, er det avslutt alle produksjonsalternativer 6 ganger eller er det avslutt alle 6 produksjonsalternativene 1 gang? :)
 

DeletedUser1935

Guest
Jeg tolket det som å avslutte alle seks produksjonsalternativene seks ganger hver.
 

DeletedUser

Guest
ja riktig... har igjen 2.. veit da fanken hva jeg mangler :)
 

DeletedUser

Guest
fant ut av det jeg og. skremmende dårlig forklart ingame for å si de sånn :)
 

DeletedUser2480

Guest
Hva er det 6 produksjons alternativene? Har fått til 3 av 6....frustrert....
 

DeletedUser

Guest
Kan noen fortelle en nybegynner hvordan man sletter en enhet og hva en enhet er?
 

DeletedUser

Guest
I dette oppdraget skal jeg selge en bygning og slette en enhet. Etter mye om og men fant jeg ut hvordan jeg selger en bygning, men å slette en enhet finner jeg ikke ut av....
 

DeletedUser1624

Guest
Prøv å slette en militær enhet hvis du har det. Kanksje det hjelper. Da må du inn i menyen for Hærledelse og benytte slette enhet der....
 

DeletedUser1624

Guest
Da fikk jeg en nesetyver.....bygg bolig fra din nåværende tidsalder.....mangler varer på utviklingstreet som tar 6 dager å produsere, hvis jeg delvis raderer ut byen for å komme til neste "ikke" diamant hus, eller bruker en haug med diamanter. Kjipt oppdrag. Og da blir det kun i en verden jeg ikke skipper det oppdraget.....
 

DeletedUser

Guest
Prøv å slette en militær enhet hvis du har det. Kanksje det hjelper. Da må du inn i menyen for Hærledelse og benytte slette enhet der....

Tusen takk! Og samtidig fant jeg hvordan jeg setter opp forsvar! :)
 

DeletedUser1173

Guest
Da fikk jeg en nesetyver.....bygg bolig fra din nåværende tidsalder.....mangler varer på utviklingstreet som tar 6 dager å produsere, hvis jeg delvis raderer ut byen for å komme til neste "ikke" diamant hus, eller bruker en haug med diamanter. Kjipt oppdrag. Og da blir det kun i en verden jeg ikke skipper det oppdraget.....

Hva skjer hvis jeg hopper over dette oppdraget? Jeg har akkurat åpnet moderne tid og har fryktelig lite lyst til å forske fram moteller, omorganisere byen, bygge et motell som jeg slett ikke vil ha bare for å slette det igjen...
 

DeletedUser1624

Guest
...sikkert ikke annet at du ikke kommer videre...eller ikke får en flott premie...love-tree eller noe slikt??
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer hvis jeg hopper over dette oppdraget? Jeg har akkurat åpnet moderne tid og har fryktelig lite lyst til å forske fram moteller, omorganisere byen, bygge et motell som jeg slett ikke vil ha bare for å slette det igjen...

Du bør vel forske frem Moteller uansett, siden det er oppdrag i MT som ber deg bygge 3 stk senere ;)
 

DeletedUser1173

Guest
Du bør vel forske frem Moteller uansett, siden det er oppdrag i MT som ber deg bygge 3 stk senere ;)

Aaargh! jeg er så lei av at man MÅ bygge sjitbygg som man ikke har bruk for:sint. Men du har rett Legend... jeg må jo uansett forske fram motell for å komme videre i teknologitreet, men det kunne aldri falle meg inn å bygge dette hvis det ikke var for at jeg ble tvunget til dette. Jaja, får vel gjøre som vanlig; hisse meg litt opp, slette et par bygg, kaste bort en masse ressurser på å bygge et unødvendig bygg og så slette dette etterpå:s
 

DeletedUser1624

Guest
Skrivefeil i en av de siste oppgavene: "Selv" Kjærlighetstre... ??? Skal jeg selge det hvis jeg har det?


og hva hvis jeg ikke har det? Hva skjer da....???
 

DeletedUser

Guest
Aaargh! jeg er så lei av at man MÅ bygge sjitbygg som man ikke har bruk for:sint. Men du har rett Legend... jeg må jo uansett forske fram motell for å komme videre i teknologitreet, men det kunne aldri falle meg inn å bygge dette hvis det ikke var for at jeg ble tvunget til dette. Jaja, får vel gjøre som vanlig; hisse meg litt opp, slette et par bygg, kaste bort en masse ressurser på å bygge et unødvendig bygg og så slette dette etterpå:s

Bygg 1 Motell og vent 1 minutt, så selg det.
Bygg enda 1 og vent 1 minutt og selg det.
Bygg ett til og se :) oppdraget ferdig på minimal plassbruk ;)
Selg det etter att du har fått din belønning :D

@unIte
Har du Kjærlighetstre og får besjed om og selge det gammle så gjør du det.
1 nytt vil du få i retur som gave og kan bygges senere.
Har du ikke fra før så får du ett uansett det er din belønning for og ha fullført eventen.

Det skal dukke opp 1 oppdrag til som gir deg 2 portretter\avaterer av Jack og Rose i belønning.

Så vet du\dere det.

Spoiler Alert: Om du får ett oppdrag med og bygge ett hus og få igjen litt forsyninger i belønning sfeks 100-200 stk, hopp over det og se hva som skjer. Det er det oppdraget hvor du avgjør om Rose skal gå med Jack eller sin forlovede, bare og hoppe over :D
 

DeletedUser1624

Guest
Takker og bukker LegendMe. Skal teste med forskjellig løsning på 2 verdener.
 
Topp