Storslotte byggninger

DeletedUser1591

Guest
Hei :)

På byggninger som for eksempel Zeus statue og Castel Del Monte står det at man får økning i det militære.

Eksempel slik som det er nå : Enhetene får +15 i angrep og forsvar mens de angriper.
Hos meg får de +15% i angrep, og 0 i forsvar.
På teksten til byggningen kan dere legge til % siden det er % man får. Og ikke poeng slik som det kan tolkes av teksten.

Eksempel slik som det burde være : Enhetene får +15% i angrep og forsvar mens de angriper.

Men for at dette skal bli rett må man også få +15% i forsvar på hær som angriper.

Hilsen Svartis
 

DeletedUser

Guest
Helt enig i at dette burde ordnes opp i. Jeg brukte haugevis av diamanter på Zeus, nettopp fordi det sto at man fikk "+5 i angrep og forsvar". Ganske skuffende å finne ut at det er snakk om 5% bare... Og at det ikke påvirker forsvarsstatsen i det hele tatt i praksis.
 

DeletedUser

Guest
Husk at det blir bedre når du får det opp til høyere nivåer.
 

DeletedUser

Guest
Ja men hadde det vært +5 poeng på nivå 1, skulle det da bli +50 på nivå 10?
 

DeletedUser

Guest
Nei, det måtte da ikke vært det? Det kunne økt f.eks. +1 for hvert nivå. Eller kanskje helt andre fordeler? Jeg visste ingenting om bygningen annet enn det som sto på infofana, jeg visste ikke hvor mange nivåer den kunne økes heller, og på bakgrunn av det synes jeg ikke det var ulogisk at effekten var +5 i angrep og forsvar.
 

DeletedUser

Guest
Vil også foreslå at ved nivåøkning får eieren av bygningen og eventuelle bidragsytere en melding om hvem som har bidratt og hvor mye. Min statue økte et nivå på et tidspunkt jeg ikke var pålogga, og jeg fikk derfor ikke med meg hvem som bidro.
 

DeletedUser1591

Guest
Synd at dette ikke er jort noe med enda :/
Det har nettopp vært ny oppdatering, men dette ble ikke jort noe med.
Jeg synes 5% for hver level på byggningene er bra.
Men da må det selvsagt virke både på angrep og forsvar
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det virker på forsvar også ser det ut til. Bonusen er tilstede hele tiden, så man ser ikke noen endring når man flytter på troppene mellom forsvar og angrep og utvalg. Om man sammenligner egne tropper med tilsvarende der man skal velge tropper man skal angripe en sektor med, er det tydelig en forskjell. Men litt rart at ingen admin på forumet har kommentert det...
 
Topp