Storslåtte bygninger Progressive tid

Har skjønt at det har kommet nye SB'er med progressive tid...jeg er god inne i den, men har ikke sett snurten av noen nye SB'er i lista...?
 

DeletedUser5

Guest
Hvis du sjekker vår Encyclopedia for Storslåtte Bygninger vil du finne Château Frontenac (som er en av SB-ene fra den Progressive Tid). Alcatraz har enda ikke kommet, men det er annonsert at dette vil bli den andre Storslåtte Bygningen fra denne tidsalderen.
 
Hvis du sjekker vår Encyclopedia for Storslåtte Bygninger vil du finne Château Frontenac (som er en av SB-ene fra den Progressive Tid). Alcatraz har enda ikke kommet, men det er annonsert at dette vil bli den andre Storslåtte Bygningen fra denne tidsalderen.

Ja, jeg vet at det er kommet, for jeg ser at noen har bygget det. Men hvorfor har ikke jeg tilgang til å bygge den - det er det jeg spør om? Må den låses opp via forskning eller?

Frontenac er ikke å finne i min bygg-storslått-bygning-oversikt.
 

DeletedUser5

Guest
Du må først få en skisse før den kommer opp under din beholdning, noe du får gjennom motivering, polering eller plyndring av bygninger fra den Progressive Tid. ;)

Alternativt kan du skaffe deg skisse til bygningen gjennom donasjonsbonuser hvis du vet om noen som allerede har den.
 
Du må først få en skisse før den kommer opp under din beholdning, noe du får gjennom motivering, polering eller plyndring av bygninger fra den Progressive Tid. ;)

Alternativt kan du skaffe deg skisse til bygningen gjennom donasjonsbonuser hvis du vet om noen som allerede har den.

Ok, takk, jeg trodde den kom opp i beholdningen slik de andre har gjort, selv om man ikke har hatt skisser til dem.
 
Topp