Storslått bygg

DeletedUser1881

Guest
hvorfor er det fjernet muligheten for å gå grett inn i byen til noen som har lagt FP på et av byggene mine, dette gjør det veldig tungvint og finne de når jeg skal legge FP tilbake!!
 

NorMags

Jarl
Går faktisk ikke an å besøke noen som ikke er i nabolaget, på vennelista eller klanen lenger... hvorfor ikke????
 
I vinduet for det storslåtte bygget ditt, klikk på portrettet av bidrageren du vil besøke. Da kommer det opp en meny som også har portrettet av den spilleren. Klikk på det nye portrettet (det får et lite husikon på seg) - da besøker du byen hans/hennes.

7971_original.png


Likedan hvis du søker etter en bruker - klikk på brukeren så menyen med portrettet kommer opp, hold musmarkøren over portrettet så husikonet legger seg på portrettet og klikk på det.

8235_original.png
 

Spiff79

Lendmann
jeg savner muligheten til og trykke på besøk. tungvindt og måtte bla gjennom vennelister, klanlister etc for g kunne komme inn i andre sine byer
når man er vant med og trykke på besøk i fra portettet dems
 

Spiff79

Lendmann
men hvorfor fjernes muligheten til og trykke besøk, veldig tungvindt.
og syns ikke det er greit med enda mer fjas i hendelsesloggen, må nå gå gjennom over 60 sider bare for og gi bistand 3 dager bakover i tid...
 

DeletedUser5

Guest
men hvorfor fjernes muligheten til og trykke besøk, veldig tungvindt.
og syns ikke det er greit med enda mer fjas i hendelsesloggen, må nå gå gjennom over 60 sider bare for og gi bistand 3 dager bakover i tid...
Den har ikke "bare blitt fjernet", den har blitt erstattet. Det er nå en "Storslått Bygning"-knapp der denne knappen var, og funksjonaliteten er nå flyttet over til en mye større knapp rett til venstre, også kjent som portrettet.

Jeg sliter med å forstå hvordan dette i det hele tatt kan oppleves som tungvindt.
 

Spiff79

Lendmann
hva gjør denne knappen bedre?
hva om jeg snakker med noen i chatten og skal inn i byen dems? her er jo også besøk knappen borte, og det finnes heller ingen storslåtte bygning knapp. så for og besøke de som prater i chatten må jeg da bla gjennom hele vennelista for og finne de, så kan jeg komme inn i dems storslåtte bygg, ikke tungvind syns du? nei da sliter jeg med og forstå hva som gjør dette lettere.
og av og til så vil jeg faktisk inn i byen til folk også for og se hva de har av bygg, kunne komme med tips etc til forandringer, da må jeg også finne de i klanlista og kunne trykke på portrett der. altså er det ikke kun storslåtte bygg som er grunnen til at man går inn i andre sine byer..
 

DeletedUser5

Guest
hva gjør denne knappen bedre?
hva om jeg snakker med noen i chatten og skal inn i byen dems? her er jo også besøk knappen borte, og det finnes heller ingen storslåtte bygning knapp. så for og besøke de som prater i chatten må jeg da bla gjennom hele vennelista for og finne de, så kan jeg komme inn i dems storslåtte bygg, ikke tungvind syns du? nei da sliter jeg med og forstå hva som gjør dette lettere.
og av og til så vil jeg faktisk inn i byen til folk også for og se hva de har av bygg, kunne komme med tips etc til forandringer, da må jeg også finne de i klanlista og kunne trykke på portrett der. altså er det ikke kun storslåtte bygg som er grunnen til at man går inn i andre sine byer..
Jo, det kan du. Her har jeg tatt skjermbilde av chatten på min konto på beta:
6c1407af069821fd85445d12130a63d8.png

Ønsker du å gå til byen? --> Klikk på portrettet
Ønsker du å åpne det nye vinduet som viser spillerens Storslåtte Bygninger? --> Klikk på "Great Buildings" (eller "Storslåtte Bygninger" på norsk versjon)
 

NorMags

Jarl
Jo, det kan du. Her har jeg tatt skjermbilde av chatten på min konto på beta:
6c1407af069821fd85445d12130a63d8.png

Ønsker du å gå til byen? --> Klikk på portrettet
Ønsker du å åpne det nye vinduet som viser spillerens Storslåtte Bygninger? --> Klikk på "Great Buildings" (eller "Storslåtte Bygninger" på norsk versjon)
Kanskje forklare det litt bedre til å begynne med?
 

DeletedUser1881

Guest
hva gjør denne knappen bedre?
hva om jeg snakker med noen i chatten og skal inn i byen dems? her er jo også besøk knappen borte, og det finnes heller ingen storslåtte bygning knapp. så for og besøke de som prater i chatten må jeg da bla gjennom hele vennelista for og finne de, så kan jeg komme inn i dems storslåtte bygg, ikke tungvind syns du? nei da sliter jeg med og forstå hva som gjør dette lettere.
og av og til så vil jeg faktisk inn i byen til folk også for og se hva de har av bygg, kunne komme med tips etc til forandringer, da må jeg også finne de i klanlista og kunne trykke på portrett der. altså er det ikke kun storslåtte bygg som er grunnen til at man går inn i andre sine byer..

alt funker som før, bare at man trykker på potrettet istedenfor besøk byen knappen :) når eg først skjønte det så e det enklere, har bare for vane og trykke på besøk byen og der e slett venn knappen istedenfor :)
 

Spiff79

Lendmann
finnes der noen løsning på dette i storslåtte bygg i byen min også da?
jeg har alltid trykket på besøk på de som legger inn i mine bygg for og legge tilbake hos de
 

DeletedUser1881

Guest
finnes der noen løsning på dette i storslåtte bygg i byen min også da?
jeg har alltid trykket på besøk på de som legger inn i mine bygg for og legge tilbake hos de

ja, du trykker på bilde som kommer opp, potrettet deres, istedenfor besøk byen, trykker du på potrettet som kommer opp når du er i ditt storslåttebygg så kommer du inn i byen til den som har gitt deg poeng, det funker alle steder :)
 

DeletedUser1881

Guest
finnes der noen løsning på dette i storslåtte bygg i byen min også da?
jeg har alltid trykket på besøk på de som legger inn i mine bygg for og legge tilbake hos de

du ser kordan på bilde over her :)
 
Topp