[Diskusjonstråd] Sommerevent 2016

DeletedUser5

Guest
Ønsker du å diskutere årets sommerevent? Da er du i rett tråd!
Du kan lese mer om sommereventen her.
 

DeletedUser1975

Guest
Vi som er i Arktisk Fremtid å spiller sommereventen,
blir vi lurt for soldater siden vi får bare 2 (5) typer soldater,
er ikke sluppet alle 5 ordinære som jeg vet om...
Vi får i alt 5 av 8 soldater i AF mens i Fremtid får man 8 forskjellige..
Burde ikke vi fått kompensasjon for tapet ??
 

DeletedUser5

Guest
Hva er det du mener her egentlig? Du får det du ser... det er ikke noe mer til det enn det.
 

DeletedUser1975

Guest
Hadde man vært i fremtiden enda så hadde man fått 8 forskjellige soldater,
mens i arktisk så er det bare 2 forskjellige som er sluppet,
altså kan jeg nå bare få 5 forskjellige soldater i løpet av eventen,
da mener jeg det ikke lønner seg å være i arktiskt om man vil være med i sommer-eventen om man vil ha alle goder.. Skjønner du det nå ??
Samme gjelder i ekspedisjonen,
siden det bare er 2 forskjellige soldater å få,
så blir det hamstret utrolige mengder av de,
ikke er de noe særlig bra heller.. :p
Men får vel bare vente til del 2 og 3 ser det ut som.. ^_^
 

DeletedUser1975

Guest
Enklere forklart, på hjulet er det 5 forskjellige krigersymboler,
ettersom hvilken type enhet man får, rask og tung osv.
Men vi i Arktisk fremtid får bare 2 av disse uansett hva vi lander på..
Må det være sånn ?
På symbolet for Tung enhet får vi bare en Lett enhet.
2pq9i1j.png

Så man får IKKE det man ser...
 

DeletedUser1975

Guest
Kan også lure på hvorfor vi får bygninger fra Fremtiden i Arktisk fremtid ?
Er dette også en feil eller..?
rldh6u.png
 

DeletedUser5

Guest
Du får jo fortsatt en enhet, selv om det er mindre variasjon i hvilke enheter du får? Du kan jo ikke få en enhet som ikke eksister?

For å svare på ditt spørsmål, ingen av det du har nevnt er "feil".
 

DeletedUser1956

Guest
Kariol har helt rett.. det samme gjelder hus og produksjonsbygninger. vi får fremtidsboliger. og ikke minst når vi får kulturbygg får vi fremtids kulturbygg..
 

DeletedUser5

Guest
Noen sjanse for at vi får flere oppdag? Litt kjedelig å være ferdig og ikke ha noe å ta seg til de neste 2 ukene :p
Om du har vært såpass kjapp er jeg redd for at det ikke er det. :confused: Det var et par bonusoppdrag lagt inn for de aller kjappeste som ble aktivert underveis hvis fremgangen var rask nok. Om du er ferdig med alle oppdragene nå, har du nok også pløyet deg gjennom disse. Det er jo fortsatt slik at du kan finne lodd i villmarken rundt din by, men jeg er redd for at det ikke er flere oppdrag å bryne seg på.
 

DeletedUser2411

Guest
Det står at en skal få et gratis spinn i tillegg når en oppdaterer hjulet, og lurer på hvordan det virke
 

Spiff79

Lendmann
selvfølgelig blir vi lurt, snurrer man på hjulet og treffer f.eks mynt eller forsyninger. så skjønner du hva du skal få lenge før du trykker på stopp knappen. så hva vi får er allerede bestemt i det vi trykker..
 

DeletedUser5

Guest
selvfølgelig blir vi lurt, snurrer man på hjulet og treffer f.eks mynt eller forsyninger. så skjønner du hva du skal få lenge før du trykker på stopp knappen. så hva vi får er allerede bestemt i det vi trykker..
Det er jo ingen hemmelighet at det kun er animasjonen man stopper. Det blir tilfeldig bestemt når man snurrer hva slags premie man mottar.
 

Spiff79

Lendmann
men hva er da poenget med hjulet? bare for og lokke folk til og kjøpe diamanter sånn at de kan bruke det på tickets til juksehjulet???
når jeg trykka sist gang nå ble ikke engang knappen rød før jeg så at jeg fikk 140k med mynt. det er bare for dumt...
 
Topp