Salg av Arken skisser internt i klanen

trygve45

Herse
I min, og sikkert andres, klan har vi flere medlemmer som ønsker å bygge Arken. Problemet er at det er nesten umulig å få tak i nok skisser. Samtidig finnes det i de fleste klaner folk med nivå 80+ som har 200-500 ubrukte sett av skisser til Arken. Disse bør få mulighet til å overføre/selge skisser av Arken til klan-medlemmer som trenger disse. For å forhindre misbruk kan man ha en karantene på mottaker på noen uker eventuelt ha godkjennelse fra klanledelsen.
 

Malnaborg

Herse
Hei trygve45

Til en begynnelse må du huske på at jo mer du støtter hverandres ark, jo større og større mulighet vil du også ha til å motta skisser, som sådan for alle slike bygninger. I tillegg må du være heldig å bytte mot en du mangler, men i forhold til det, prøver du i klanen din å få de som mangler til å ligge forge point i arkene som blir oppgradert?
 

trygve45

Herse
Hei trygve45

Til en begynnelse må du huske på at jo mer du støtter hverandres ark, jo større og større mulighet vil du også ha til å motta skisser, som sådan for alle slike bygninger. I tillegg må du være heldig å bytte mot en du mangler, men i forhold til det, prøver du i klanen din å få de som mangler til å ligge forge point i arkene som blir oppgradert?
Ja, vi har egne tråder for de med nye/lave arker samt egne grupper for å få dem raskest mulig opp :) Problemet jeg ville ta opp var helt nye medlemmer som starter på bar bakke. De fleste klaner har jo en "pakke-hjelp" for å skaffe varer til første nivå, det jeg forslår er en mulighet for skisser til første niva.
 

Malnaborg

Herse
Mange forslag om skisser har vært på beta-forumet, og alle er stemt ned. Så dessverre tror ikke det er så mye annet å gjøre enn det du gjør nå. Eller som en siste utvei, bruk diamanter til å kjøpe det du savner.

Ellers, når du bruker støttefunksjonen, har du også muligheten til å få skisser til forskjellige bygninger her.
 
Topp