[Diskusjonstråd] Påskebegivenhet

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til påskebegivenheten? Ta det i denne tråden!

Du finner mer informasjon om påskebegivenheten her!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser2551

Guest
Blir spennende!

Er det større sjans for å finne mer verdifulle egg i nyere/dyrere dekorasjon enn i den fra lav tidsalder?
 

DeletedUser5

Guest
Blir spennende!

Er det større sjans for å finne mer verdifulle egg i nyere/dyrere dekorasjon enn i den fra lav tidsalder?
Sjansen for hvor mange påskeegg et egg inneholder, er akkuratt like stor i alle dekorasjoner. *:)*
 

DeletedUser1935

Guest
Er det mulig å få skisser til storslåtte byggverk når man legger påskeegg, slik man kan få når man motiverer/finpusser?
 

DeletedUser1935

Guest
Er det noen som har klart å samle nok påskeegg til å åpne Alter av Kunnskap uten å bruke diamanter? Jeg var ikke i nærheten, og jeg mistenker at uten diamanter var det i praksis umulig...
 

DeletedUser2349

Guest
Kjøpte kiste til 300 egg i går.. etter kl 24.
Fikk desverre 5pakning med gjemmehandlinger, nå er pakkene vekk fra beholdningen min.. hva skjer? får jeg ikke goder til neste år engang??
flere som får den skuffa slutten på påsken?
 

DeletedUser5

Guest
Sjekk igjen, du! Gjemmehandlinger i beholdningen ble konvertert til Forge Poeng-pakker. ;)
 

DeletedUser1624

Guest
Hva??? Det skulle jeg ha likt å visst om....Jeg var VELDIG raus siste halve timen før egg-legging ble avsluttet......
 
Topp