Oppdraget vil ikke avsluttes?

DeletedUser

Guest
Hei forum.

Etter at jeg utforsket "helt nord" på kartet, og fant en mann ved navn Hasdrubaals som var sjef der, fikk jeg beskjed fra Ragu Silvertounge om at hvis jeg vil bygge et imperium, leder den eneste veien gjennom Hasdrubaals kongedømme. Jeg kan velge hvordan jeg vil gå fram "blablabla", men først må jeg altså nå han igjen teknologisk. Oppdraget mitt ble da at jeg skulle forske på en militær bygning. Jeg fant ut at jeg hadde allerede utforska spretterten og laga meg produksjonsbygning for det før jeg fikk det oppdraget, så jeg kunne jo ikke utforske den. Da måtte det en annen militær bygning til, og det nærmeste jeg fant av teknologi som åpnet for militær bygging var hestestallen. Utforsket ferdig, og bygde bygning, men får altså ikke beskjed om at jeg har greid oppdraget fra han derre Ragu, det står bare slik det har stått hele tiden. Sender med en screenshot så dere skjønner hvilket oppdrag jeg mener.

Så, er det noe jeg ikke gjør riktig, eller har spillet bare hengt seg opp? Jeg har ikke hatt dette problemet tidligere og har fullført alle oppdrag hittil.

På forhånd, takk for hjelpen.

foe.jpg
 

DeletedUser

Guest
Det kommer en patch den 5 juli som kanskje fikser det :)
 
Topp