[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.97

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.97? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.97 her.
 
Forslag til neste opppdatering: Få inn en funksjon for Lukket FP givning til SB'er. Sånn at man kan lukke givningen til kun å gjelde klanmedlemmer eller venner fra vennelista. Er drita lei "skummefløten" folk
 

NorMags

Jarl
Alt for treigt å komme med oppdateringen på Onsdag. Jeg har mistet en del diamanter på å skulle helbrede styrker etter bølge 1, diamanter blitt trukket fra kontoen, bølge 2 starter og ser at enhetene ikke har blitt helbredet... rein skjær svindel og tyveri...

Og linken i annonseringen funker ikke...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Alt for treigt å komme med oppdateringen på Onsdag. Jeg har mistet en del diamanter på å skulle helbrede styrker etter bølge 1, diamanter blitt trukket fra kontoen, bølge 2 starter og ser at enhetene ikke har blitt helbredet... rein skjær svindel og tyveri...
Opplever du problemer må du kontakte support.

Hva gjelder feilen som er rettet, er det forøvrig ikke noen tilfeller hvor helbreding ikke har blitt gjennomført, og at diamanter har blitt trukket.
 

NorMags

Jarl
Opplever du problemer må du kontakte support.

Hva gjelder feilen som er rettet, er det forøvrig ikke noen tilfeller hvor helbreding ikke har blitt gjennomført, og at diamanter har blitt trukket.
Er det virkelig blitt sånn at man må gjøre opptak av hva som skjer i spillet før det skal synke inn hos dere at det er noe som er feil her?
 

NorMags

Jarl
Da har jeg gjort opptak av at diamanter ble trukket fra kontoen når jeg helbredet etter bølge 1 og bare en ble helbredet, så hvis ikke diamantene mine for både denne kampen og tidligere kamper blir tilbakeført ASAP så blir det politianmeldelse.... makan til svindlere og idioter...
 

DeletedUser2852

Guest
Da har jeg gjort opptak av at diamanter ble trukket fra kontoen når jeg helbredet etter bølge 1 og bare en ble helbredet, så hvis ikke diamantene mine for både denne kampen og tidligere kamper blir tilbakeført ASAP så blir det politianmeldelse.... makan til svindlere og idioter...

Hei NorMags :)

Jeg har opplevd det samme selv. Meldte dette inn for en stund siden til support med bilder på hva som skjedde. Jeg fant ut selv etterhvert hva som skjer. Vi blir ikke svindlet om min teori er riktig :) Fint om du også kan sjekke denne teorien.

Følgende skjedde hos meg:
Jeg har bare 4 Behemoth som jeg kan bruke i kamper, så det var derfor jeg oppdaget det. Jeg hadde 2 skadde behemother som ikke ble benyttet i kamp. Når jeg helbredet de 2 som var med i kamp, så ble de 2 som ikke var med helbredet istedenfor. Så jeg tok en del runder etter dette for å sjekke, og det viser seg at dette skjedde hver gang. Det er vanskelig å oppdage om man bruker kjeltringer og helbreder disse under kamp, da man gjerne har en del skadde på "benken".

Jeg har gitt support en tilbakemelding på dette.
 

NorMags

Jarl
Hei NorMags :)

Jeg har opplevd det samme selv. Meldte dette inn for en stund siden til support med bilder på hva som skjedde. Jeg fant ut selv etterhvert hva som skjer. Vi blir ikke svindlet om min teori er riktig :) Fint om du også kan sjekke denne teorien.

Følgende skjedde hos meg:
Jeg har bare 4 Behemoth som jeg kan bruke i kamper, så det var derfor jeg oppdaget det. Jeg hadde 2 skadde behemother som ikke ble benyttet i kamp. Når jeg helbredet de 2 som var med i kamp, så ble de 2 som ikke var med helbredet istedenfor. Så jeg tok en del runder etter dette for å sjekke, og det viser seg at dette skjedde hver gang. Det er vanskelig å oppdage om man bruker kjeltringer og helbreder disse under kamp, da man gjerne har en del skadde på "benken".

Jeg har gitt support en tilbakemelding på dette.
Jeg brukte kun Svevetanks...og når man har haugevis med dem, både skadde og hele så blir det litt vanskelig... uansett gjør din teori det til at man mister enheter som man kanskje ikke hadde mistet hadde de hatt full helse.. så svindel er det hvis de er klar over det og ikke sier i fra. Bruker jo diamanter, som man ikke ville gjort hvis man visste om det, hadde antageligvis lagt kampene på is til det var fikset...
 

DeletedUser2229

Guest
Jeg rapporterte dette problemet første gang i midten av desember!! >Har sendt inn skjermbilder til og med. Det som irriterer mest er at jeg har brukt store mengder diamanter som jeg da ikke har fått noen glede av.
 

DeletedUser5

Guest
Minner om at hvis man mener at man opplever en feil, må man kontakte support. Det nytter fint lite å komme med anklager om alt mulig, kontakt support så får vi undersøkt saken.

Hva gjelder det tekniske relatert til feilen vi retter med oppdateringen i morgen, så er Klins inne på rett spor, det er en av tingene som vi har funnet ut av har skjedd i enkelte situasjoner.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser2229

Guest
Som jeg skrev tidligere, dette ble først rapportert inn den 17/12, deretter på nytt i februar uten at noen form for forklaring blir gitt utenom at det undersøkes. Det "tekniske" sporet gjelder uansett ikke i mitt tilfelle, min utåmodige og litt late natur gjør at jeg bruker diamanter istedet for å bytte med friske, hvordan kan så troppene byttes ut med noen som er skadet når man da ikke har noen som er skadet?? Og dette problemet har ikke vært i enkelte tilfeller heller, det gjaldt jo hver bidige kamp en periode. Hva får man så tilbake av dette tapet er det jeg lurer på?
 

NorMags

Jarl
Minner om at hvis man mener at man opplever en feil, må man kontakte support. Det nytter fint lite å komme med anklager om alt mulig, kontakt support så får vi undersøkt saken.

Hva gjelder det tekniske relatert til feilen vi retter med oppdateringen i morgen, så er Klins inne på rett spor, det er en av tingene som vi har funnet ut av har skjedd i enkelte situasjoner.
Og dere har altså visst om det? Uten å gi beskjed? Det er jo penger rett i dass det!! Hva har dere tenkt til å gjøre med det?
 

DeletedUser5

Guest
Og dere har altså visst om det? Uten å gi beskjed? Det er jo penger rett i dass det!! Hva har dere tenkt til å gjøre med det?
Dette er en svært sjelden feil, som kun har oppstått for enkelt spillere. Etter rapporter har vi undersøkt, funnet ut av hva som har skjedd og vi retter nå problemet.
 

NorMags

Jarl
Dette er en svært sjelden feil, som kun har oppstått for enkelt spillere. Etter rapporter har vi undersøkt, funnet ut av hva som har skjedd og vi retter nå problemet.
Svært sjelden feil? Dette forumet er ikke det mest besøkte stedet og når 3 av de som pleier å være her rapporterer det samme er det vel grunn til å tro at det gjelder ganske mange rundt om i verden?
 

NorMags

Jarl
Og jeg tror jeg trygt kan si at hadde det vært omvendt, at man kunne helbredet gratis, så hadde det kommet en hotfix i løpet av timer...
 

DeletedUser2229

Guest
Og diamantene er jo tapt! Hvem pokker vil bruke diamanter på å lege tropper som ikke er i angrepshæren? Som jeg også har skrevet til support har jeg i de fleste tilfellene ikke hatt skadede tropper utenom angrepstroppen i det hele tatt. Dette problemet har jo vart siden midten av desember og vi snakker en ganske anseelig sum diamanter rett i vasken, hva skjer med disse er det jeg er mest interessert i å vite.
 

NorMags

Jarl
Og diamantene er jo tapt! Hvem pokker vil bruke diamanter på å lege tropper som ikke er i angrepshæren? Som jeg også har skrevet til support har jeg i de fleste tilfellene ikke hatt skadede tropper utenom angrepstroppen i det hele tatt. Dette problemet har jo vart siden midten av desember og vi snakker en ganske anseelig sum diamanter rett i vasken, hva skjer med disse er det jeg er mest interessert i å vite.
Helt enig..

Får tydeligvis ikke noe svar på det..o_O
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Og diamantene er jo tapt! Hvem pokker vil bruke diamanter på å lege tropper som ikke er i angrepshæren? Som jeg også har skrevet til support har jeg i de fleste tilfellene ikke hatt skadede tropper utenom angrepstroppen i det hele tatt. Dette problemet har jo vart siden midten av desember og vi snakker en ganske anseelig sum diamanter rett i vasken, hva skjer med disse er det jeg er mest interessert i å vite.
Tja, det finnes vel de og men dette var jo en feil, noe som var grunnen til at vi naturligvis rettet den. Nå er det verdt å merke seg at dette var en ganske så sjelden feil og at det var langt i fra ofte at den oppstod. Det var forøvrig en annen feil relatert til helbreding tidligere, også den ble rettet relativt kjapt. Dette var en "ny" feil, som ble rettet.
 

NorMags

Jarl
Tja, det finnes vel de og men dette var jo en feil, noe som var grunnen til at vi naturligvis rettet den. Nå er det verdt å merke seg at dette var en ganske så sjelden feil og at det var langt i fra ofte at den oppstod. Det var forøvrig en annen feil relatert til helbreding tidligere, også den ble rettet relativt kjapt. Dette var en "ny" feil, som ble rettet.
Sjelden eller ei, så vi skal bare godta at diamantene er borte, brukt på ting som vi ikke ønsker å bruke dem på?
 
Topp