[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.52

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.52? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.52 her.
 

DeletedUser2786

Guest
Hei, etter oppgraderingen virker ikke ønskebrønnen som den skal, jeg får bare melding om at " Du kan ikke samle flere Diamanter for øyeblikket. Du har allerede maksimalt antall diamanter, bruk noen diamanter å prøv på nytt" Jeg har med dette blitt lurt til å bruke opp alle diamantene mine, får fremdeles opp samme melding.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Det er en feil som gjør at man ikke kan høste diamanter fra ønskebrønnen på våre mobile enheter. Vi jobber med feilen.
 

DeletedUser1173

Guest
Hva har skjedd med de oransje sektorene på kartet? Har denne endringen skjedd i forbindelse med siste oppdatering? Jeg fant ikke noe informasjon om denne endringen, så det hadde vært greit å vite hva den faktisk innebærer. Vil vi for eksempel ikke lengre ta skade fra nøytrale sektorer? Vil det være landingssoner overalt? Litt pussig at det kommer en slik endring uten noen informasjon...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Hva har skjedd med de oransje sektorene på kartet? Har denne endringen skjedd i forbindelse med siste oppdatering? Jeg fant ikke noe informasjon om denne endringen, så det hadde vært greit å vite hva den faktisk innebærer. Vil vi for eksempel ikke lengre ta skade fra nøytrale sektorer? Vil det være landingssoner overalt? Litt pussig at det kommer en slik endring uten noen informasjon...
Du kan lese mer om denne endringen her.
 
Topp