[Oppdatering] Oppdatering til versjon 1.17 - den Moderne Tid!

DeletedUser5

Guest
logo.png

Den Moderne Tid

Kjære Konger og Dronninger,

Gjenskap Rock 'n Roll stemningen i din by, samtidig som at Forge of Empires groover inn i den Moderne Tid. Krigstidens omveltninger fører nye ferdigheter og strategier inn på slagmarken, samtidig som at nytt raffinert varesystem setter tidligere tidsaldres varer inn i spillet igjen.

Er du klar til å møte nye og kraftige fiender, og utvide ditt imperium ytterligere?

Den Moderne Tid kommer til din spillverden den tirsdag, den 14. januar.


amusement_park.png


Inkluderer:

  • 96 nye historieoppdrag
  • Dette er uten tvil den lengste historieoppdragslinjen for noen tidsalder så langt
  • Fly til østen og land i et kontinent som sprer seg over 11 nye provinser
  • Møt den mektige Hisao Hito, som leder sitt imperium gjennom en suksessful krig
  • De nylig erobrede provinsene er administrert av den onde Ishiwara Katsu, som drives av en skjult agenda
  • Håndter Rin Gozen, en kvinnekriger med legendestatus
  • Utallige valg må bli gjort, ikke bare for å bestemme resultatet av historien, men også for hvilke belønninger som blir gitt
  • Forskjellig historie, avhengig av dine valg
  • Pluss 56 nye "normale oppdrag" (som kan bli avbrutt eller hoppet over) og 11 nye "gjentakende" oppdrag
  • Det er tiden for Rock and Roll - hjelp Rinbin med å bli en rockestjerne
  • Hvordan håndterer Mandrubar det å bli kjent?


Vi håper å se deg der!

Takk for at du spiller Forge of Empires.

Med vennlig hilsen,
Forge of Empires teamet


Changelog 1.17

Den Moderne Tid
  • Send fallskjermjegere inn i krig, som hopper ned og overrasker fienden (Ny ferdighet: Hurtig utplassering*)
  • Knus dine motstandere med tanks.
  • Krig på slagmarker som ser ut som tropiske strender, som inkluderer palmetrær og sanddyner
  • Mestre det helt nye foredlede varesystemet: Bruk gamle varelagre og gamle varer for å produsere nye varer i de nye bygningene!**
  • Forsk 18 nye teknologier, inkludert "Hollywood", "Kommersiell flygning" og "Babyboom"
  • Konstruer nye bygninger for å gjenskape 1950-stemningen i din by
  • Produser filmer i Filmstudioet, og gjør dine folk lykkelige ved å plassere en fornøyelsespark i din by
  • Gjør deg klar til å samle skisser for den ruvende Space Needle
  • Velg mellom 12 nye spillerportretter fra tidsaldren for Rock and Roll

* Hurtig utplassering: Starter krigen på en tilfeldig plassering mot sentrum av kartet, og handler før noen andre enhete.

** Foredlede varer: Varer fra tidligere tidsaldre er behøvd for å produsere varer fra den Moderne Tid. For å øke vareproduksjonen kreves et annet varelager fra en tidligere tidsalder.


Andre funksjoner/endringer

  • Det var tidligere mulig å delta i PvP-turnamentene før man åpnet opp tårnene. Dette er ikke lengre mulig.

Feilrettinger

  • Kjøretøy kjørte i enkelte tilfeller sideveis etter at de svingte på 2x2 veier. Dette skjer ikke lengre.
  • Oppdragsspor kunne i enkelte tilfeller bli overlappet av premium-innsamlingsinkoner. Dette har blitt fikset.
  • Å bruke en FP-pakke utløste et oppdrag om å kjøpe Forge Poeng. Dette er ikke lengre tilfellet.
  • Noen problemer relatert til akseptering/kansellering av venneforespørsler har blitt rettet.
 

DeletedUser

Guest
Hva slags "Bonus" gir Space Needle ?
Hvor mange ruter krever den og kan den kobles til vanelige veier slik som andre SB eller krever den 2 felts vei?
Vil det komme enda en SB slik att det blir to stk fra denne tidsalderen også?

Ovenstående er litt viktig siden jeg snart ikke har plass til en utedo engang :D
 

DeletedUser

Guest
@Fisj

Takk for smart-linken :D

Enda en lykke SB :(

Hadde håpet på noe annet men men......
 

DeletedUser

Guest
Meget dårlig detta FOE:

Alle SB og Ønskebrønner gir IKKE varer ifra denne tidsepoken.

Så takk for att dere IKKE oplyste om det i ovenstående.
 

DeletedUser1173

Guest
Meget dårlig detta FOE:

Alle SB og Ønskebrønner gir IKKE varer ifra denne tidsepoken.

Så takk for att dere IKKE oplyste om det i ovenstående.

Kunne ikke vært mer enig! Hvordan i alle dager kan man rettferdiggjøre at et bygg plutselig gir en annen bonus enn det som var opprinnelig tenkt?(?)

Når det er sagt så er dette første nye tidsalder der jeg ikke kan se en enste bolig eller lykkebygg som er bryet verdt å bygge. Det er vel ingen boliger som gir flere folk pr rute enn skyskrapere, og pengemangel er vel ikke akkurat utbredt? Lykkebyggene gir bare marginalt mer lykke per rute enn vannpumpestasjonene fra industrialderen. Produksjonsbyggene ser ut til å være noe bedre enn de foregående, men et par konditori og en reinsdyrinnhegning skulle være tilstrekkelig, så ikke noen grunn til å lage produksjonsbyggene heller. De eneste byggene som gjenstår som en grunn til i det hele tatt å forske på den moderne tid er i min oppfatning militærbyggene (og så klart varebyggene i og med at de gamle SB er sabotert).

Etter min mening en sørgelig utvikling, men det er mulig det er andre som er av en annen oppfatning?
 

DeletedUser

Guest
En vil trenge varer fra Kolonitiden for og produsere varer fra Moderne tid.

Uansett så blir dette galt da Varebygg fra Kolonitiden bruker lite plass og de fleste har sikkert ett brukbart lager fra den alderen allerede.
Ser også att "teksten" på SB er forandret nå.

Uansett så er dette ett stort tilbakesteg fra FOE sin del og gir meg enda en grunn til og ikke være mere aktiv.

Kan dere i FOE vennligst opplyse om slike radikale og negative endringinger i spillet ?

Forstår att dere vil ha aktive spillere men detta er jo som og skyte seg selv.....
 

DeletedUser1173

Guest
Hvis jeg skal spekulere på hva som kan være tanken(?) bak disse endringene så antar jeg at man ønsker færre militærbygg pr spiller. Ikke bare er det nå tvingende nødvendig å gjøre plass til de nye varebyggene (voldsomt plasskrevende og befolkningskrevende), men de nye militærbyggene krever også mye plass og vesentlig mye mer befolkning enn tidligere. Dette sett i sammenheng med at de nye boligene ikke åpner for nevneverdig økning i antall folk pr rute, og at lykkebyggene heller ikke er mer effektiv vil man måtte begrense antall militærbygg (med mindre man sletter de SB som ikke lengre har den misjonen de skulle ha). Dette er vel i tråd med den generelle samfunnsutviklingen hvor vi ønsker fred og fri handel... med en mulig ostetoll hvis man ønsker å gi naboene en nesestyver ;)

Når det er sagt så var jeg veldig kritisk til den nye nabolagsammenslåingen, og denne ble ikke fult så ille som den kunne blitt så jeg skal forholde meg litt avventende til den generelle utviklingen enn så lenge. Men når det gjelder endringen i storslåtte bygg så forbeholder jeg meg retten til å føle meg lurt!
 

DeletedUser

Guest
Det som mest sannsynlig kommer til å skje er at plyndring fra toppspillere av moderne varer kommer til å ta helt av.
Tror ikke de som har basert seg på SB for å ha mye militærbygg kommer til å forandre spillestil over natta.
Det kommer bare til å påvirke svakere spillere i moderne tid.

Bare en tanke....
 

DeletedUser

Guest
Det som mest sannsynlig kommer til å skje er at plyndring fra toppspillere av moderne varer kommer til å ta helt av.
Tror ikke de som har basert seg på SB for å ha mye militærbygg kommer til å forandre spillestil over natta.
Det kommer bare til å påvirke svakere spillere i moderne tid.

Bare en tanke....

Helt korrekt og destruktivt.
Så det betyr att de spillerene som faktisk prøver og komme videre vil slite selv med en forsvars bonus på 400%++

Så herefter i protest fjerner jeg mitt forsvar.
 

DeletedUser

Guest
for meg er det mer irriterende at innogames har sunket så lavt at de nå krever diamantbruk for døgnproduksjon av varer....

hvor jæ**a idiotisk er ikke det? blir jo bare mer og mer jag etter pengebruk her. så ille at jeg rett og slett velger å slutte og kjøpe en diamant i ny å ne.

når griskheten tar overhånd. ja da lukker jeg pungen helt.
 

DeletedUser

Guest
dette gjelder selvsagt kun om man ikke har nødvendig med kolonivare. men like forbanna så burde man heller blitt møtt av at man må produsere kolonivare også..
 
Topp