[Diskusjonstråd] Oppdatering til 1.21

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.21? Ta det her! *:)*

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.21 her.
 

DeletedUser2546

Guest
Myntproduksjon i byen øker nå med tidsalder.

Myntbonusen fra rådhuset?
 

DeletedUser2451

Guest
Vil man kunne se noe sted hvilke spillere som har foretatt en donasjon til den nye klankassen? I dag får vi for eksempel meldinger om hvem som har utført en handel på dine tilbud i markedet i nyhetsstrømmen med eget ikon som gjør det lett å skille fra øvrige nyheter.

Ville være ekstremt nyttig for klanledere å se hvem som donerer (eller ikke) til klanens krigsinnsats.
 

DeletedUser5

Guest
Myntproduksjon i byen øker nå med tidsalder.

Myntbonusen fra rådhuset?
Ja, det stemmer. Redigerte annonseringen slik at det står spesifikt at det er rådhuset det er snakk om. ;)

Vil man kunne se noe sted hvilke spillere som har foretatt en donasjon til den nye klankassen? I dag får vi for eksempel meldinger om hvem som har utført en handel på dine tilbud i markedet i nyhetsstrømmen med eget ikon som gjør det lett å skille fra øvrige nyheter.

Ville være ekstremt nyttig for klanledere å se hvem som donerer (eller ikke) til klanens krigsinnsats.
Det er jeg faktisk usikker på - jeg tror ikke det er noen logger over det (enda). Vi har fått mange tilbakemeldinger på at bedre logger er ønskelig generelt for GvG, og jeg vet at dette er noe utviklerene ser på og jobber med å få forbedret. Noe om eventuelt hva som kommer når kan jeg beklagligvis ikke si.

Som en midlertidig løsning vet jeg at mange toppklaner (på den internasjonale versjonen, som har 1.21 allerede) kjører en forumtråd/meldingstråd hvor alle skriver opp når de donerer varer til klankassen. Er man leder i en klan, kan det være en måte å holde oversikt.
 
Topp