[Forslag] Ny storslått bygning boost

DeletedUser

Guest
Hva med en sb som gir en viss prosent av mynter eller forsyninger man har i beholdningen sin? Som en slags avkastning eller renter.
 

DeletedUser1624

Guest
Det er jeg for. Vil stimulere til høsting fra mynt- og forsyningsbygg, og ikke bare lene seg tilbake med diamantbruk. Dette vil også stå i forhold til bankvirksomhet opp gjennom århundrene.
 
Vet ikke om jeg ser rente på myntbeholdningen som så¨spesielt nytt, eller påtrengende. Markuskirken har allerede en stor påvirkning på pengebeholdningen - forskjellen for meg på før og etter Markuskirken var helt enorm. Jeg gikk fra å leve hånd-ti-munn med mynter i spillet, til rett og slett ikke å klare å bruke penger så raskt som jeg høstet dem (har vel en beholdning på nesten 150 millioner mynt nå) - sånt sett ville det være mer interessant med en myntboost-SB tilsvarende Markuskirken som tar opp mindre plass i byen.

Ellers er her noen eksempler på SB-bonuser jeg tror kunne spritet ting opp litt:
1. Lykkeboost - altså prosentvis økning av lykkeproduksjonen fra kulturbygninger og dekorasjoner i byen din
2. En reduksjon av kostnaden for å kjøpe FP med mynter
3. Mulighet for å handle med naboer som ikke er i klanen uten FP-kostnad et gitt antall ganger per dag
 

DeletedUser

Guest
det jeg hadde vært interessert i hadde vært sb som ga:
mer poeng for og krige,
bonus på varer,
varer fra moderne tid-morgendagen,
lykke boots,
senker prisen i gvg,
produserer diamanter,
befolkning boots,
reduserer tid for soldater til å bli trent/heelet
reduserer tiden for hvor ofte man kan angripe/motivere
 

DeletedUser

Guest
det jeg hadde vært interessert i hadde vært sb som ga:
mer poeng for og krige,
bonus på varer,
varer fra moderne tid-morgendagen,
lykke boots,
senker prisen i gvg,
produserer diamanter,
befolkning boots,
reduserer tid for soldater til å bli trent/heelet
reduserer tiden for hvor ofte man kan angripe/motivere
Det kunne være interessant, ja =)
 

DeletedUser

Guest
kunne også vært nice med en SB-boost-bygning
som kunne øke alle sb-ene med 1% eller noe sånt for hvert nivå.
feks har du zevs, aachen, cdm i nivå 10 gir alle 30% altså tilsammen 90%, hadde du også hatt en slik sb ville den økt med 0,9 i angrep per nivå opp til nivå 10, deretter et halvt nivå eller noe slikt, i tillegg til om du har en markuskirke som gir 200% bonus, vil den nå øke med 2% per nivå, samme med varer, feks produserer babels tårn 10 varer, kan en slik bygning i nivå 10 produsere 1 vare mer.
 

DeletedUser2656

Guest
hei! hva om Atomium og Observatoriet hadde gitt et antall varer i alle aldre, ikke bare i en alder! sån at det kan bli litt mer GvG kriging i ALLE aldre, ikke bare samtiden? jo mer varer i flere aldere, desto mer kriging blir det, og ikke minst gøyere med GvG?

Alfie
 

DeletedUser2236

Guest
hei! hva om Atomium og Observatoriet hadde gitt et antall varer i alle aldre, ikke bare i en alder! sån at det kan bli litt mer GvG kriging i ALLE aldre, ikke bare samtiden? jo mer varer i flere aldere, desto mer kriging blir det, og ikke minst gøyere med GvG?

Alfie

Den likte jeg!
 
Topp