[Besvart] Nabolag

DeletedUser

Guest
Er ganske ny i dette spillet og skjønner ikke helt kordan ting fungerer endå, men eg e i Jernalderen og har då selvfølgelig bare soldater og bygninger fra jernalderen..
Men no har eg blitt flyttet fra det nabolaget eg var i til ett nytt et hvor eg ikke har en sjanse til å stå imot noen angrep eller angripe noen av mine naboer..
Naboene eg no har fått er laaaaaangt mer utviklet(visst det er riktig ord å bruke) enn meg..Bygninger og soldater som er laaaangt frem i tid for meg..

Så spørsmålet er egentlig: hvorfor har eg blitt flyttet til ett nabolag der eg ikke har en sjanse og egentlig bare er en farm for alle rundt meg??

Må ligge til at eg har 1 storslått bygning: Deal Castle..

Som sagt, er helt ny og skjønner endå mindre no når eg e blitt en farm for andre :/
 

DeletedUser

Guest
Annen hver uke så blir nabolag slått sammen med andre, så annen hver uke får du et nytt nabolag. Noen ganger havner du helt bakerst i nabolaget ditt, mens andre ganger er du heldig og havner i midten. Det høres ut som at du har havnet langt bak i ditt nabolag, og det er forståelig at det er irriterende. Neste nabolaggsammenslåing er 20. April. Da vil du forhåpentligvis fp en nabokrets du er mer fornøyd med! :)
 
Topp