[Konstruktiv Kritikk] motivering/vertshusbesøk

DeletedUser2411

Guest
Har nevnt dette før, men nå mener jeg det har blitt såpass mye trykking i dette spillet at noe må gjøres. Hvis dere lagde en bistands-knapp som motiverer alle som er mulige å motivere med et tastetrykk, det samme med vertshusbesøk, ville det bidra sterkt til forbedring! Det at det har blitt så mange gjøremål, gjør folk her litt oppgitt over all trykkingen, så da ville en slik forandring betydd mye. Har nemlig blitt dager da en rett og slett ikke har ork til all trykking, det blir jo feil utvikling av spillets gleder!

Ser fram til et positivt svar fra dere i FOE, og at dere virkelig skjønner dette problemet.
 
Enig. Evt. tenker jeg at man kan introdusere nye bygningssett der man velge mellom ulike funksjoner, f.eks. kan det ene bygget oppgraderes til enten noen ekstra FP daglig eller mulighet for massemotivasjon. Så kan de som velger FP velge FP, og de som er lei av trykking få mulighet til å spare seg for det :)
 

Tommen50

Hauld
Ser at en del slutter å spille fordi dette spillet begynner å stele mer og mer tid. Så ja det bør gjøres noe for å å kunne redusere trykking ang motivering / vertshus. Selv får jeg til tider vont i armen av all denne trykkingen.
 
Topp