[Forslag] Mobilversion av FoE.

DeletedUser

Guest
God dag!

Jeg sender inn dette forslaget fordi jeg syntes det kunne vært praktisk og smart med denne idèen.

--MOBILVERSION--

Jeg tenkte at det kunne vært smart med en mobilversion, så folk ikke trengte å ha med seg PCen overalt for å kunne se hva som foregår inne på FoE.
Eventuelt om du er på tur, og du har noe som blir ferdig om noen minutter, men ikke har PCen med deg, og det vil være ødelagt før du kommer hjem, da kan du i stede logge på med mobilen, å samle før det blir ødelagt.

Håper idèen kunne blitt videresendt.

Mvh,
Camilla
 

DeletedUser

Guest
Er enig i denne.
Selv bruker jeg Teamviewer til pcen hjemme slik ting er nå :p
 

DeletedUser1227

Guest
Dette er en god idë, men tror dette krever en god del av dem som programmerer spillet. Spillet er enda i beta så jeg skal aldri si aldri, har søkt etter lignende poster på det engelske forumet å har ikke funnet noe.
 

DeletedUser

Guest
Dette er en god idë, men tror dette krever en god del av dem som programmerer spillet. Spillet er enda i beta så jeg skal aldri si aldri, har søkt etter lignende poster på det engelske forumet å har ikke funnet noe.

Først ute med dette jeg da altså. I like.
 

DeletedUser

Guest
Hele spillet er jo basert på flash. noe som er lite støttet i mobilverden, i alle fall etter 10.0
Men en app burde jo være mulig.

Sikkert noe jeg kan se på om det er ønskelig med en app.
 

DeletedUser5

Guest
Jeg er helt enig i at dette ville vært supert, men som Andhar sier så er spillet fortsatt i betafase, og det er mye som ikke er utviklet ferdig på spillet enda. Derfor er dette ikke aktuelt på nåværende tidspunkt, men jeg er enig i hva dere sier! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er helt enig i at dette ville vært supert, men som Andhar sier så er spillet fortsatt i betafase, og det er mye som ikke er utviklet ferdig på spillet enda. Derfor er dette ikke aktuelt på nåværende tidspunkt, men jeg er enig i hva dere sier! ;)

Jeg forstår.
Får håpe det kommer i senere tid.

Tusen takk for alle svar!

Mvh,
Camilla
 
Topp