Miniutfordringer

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
Rival.png

Hilsener, motstander!

Foran deg står Baron Alaric Ironsoul, hersker over disse landene og mester av alt du ser. Tør du å bevise din verdi? Hent den hellige gjenstanden. Men jeg tviler sterkt. Kom deg av sted, da!

Er flaksen på din side? Mine utfordringer venter på deg. Hvis du klarer å slå dem ved et mirakel, vil rikelig med belønninger vente på deg. Å fullføre oppdrag er imidlertid ikke en lek for barn.

Tiden er knapp, du vil aldri beseire meg! I dag markerer mitt første opptreden, men frykt ikke, jeg skal returnere etterpå! Denne gangen fokuserer jeg på Klantokt i en bemerkelsesverdig varighet på 2 dager!

Hør den latteren? Det er meg, underholdt av dine forgjeves forsøk.

Din
Baron Alaric Ironsoul


Kjære konger og dronninger,

I dag introduserer vi en ny funksjon: Miniutfordringer!

Hvis du leter etter en spennende utfordring i spillet, er dette den perfekte muligheten til å teste ferdighetene dine og skaffe ekstra belønninger. Baron Alaric Ironsoul vil være din rival og gi oppdrag som du må løse i en kort tidsramme på 2 til 3 dager. Etter hvert som du progresjonerer og fullfører oppdragene vellykket, vil du bli belønnet i henhold til det. Jo flere oppdrag du erobrer, jo bedre blir belønningene. Men vær advart, utfordringene vil bli stadig vanskeligere etter hvert som du fortsetter.

image-2023-11-14_13-16-19.png


Disse miniutfordringene vil ikke bare være tilgjengelige mellom arrangementer, men også under dem. Hold øye med kommende utfordringer under neste arrangement!

Vi ser frem til å høre tankene dine om dette spennende tillegget. Takk for tilbakemeldingene dine, og nyt spenningen med Miniutfordringene!
 
Topp