Manglende nabo(er)

DeletedUser1624

Guest
Hadde en "velstående" nabo i nabolaget mitt. Nå er den "brukeren" vekke fra mitt nabolag. Jeg har den personen på donorlisten min for Storslåtte Bygg og kan fortsatt donere FORGE. Men jeg er ikke Venn eller i klan med denne spilleren. Nabolaget mitt har nå 49 "medlemmer", så det er rart hvis denne personen har blitt flyttet til annet nabolag. Er dette noe andre har registrert ? Og er det slik det skal/kan være? At enkeltnaboer i toppsjiktet (poengmessig) plutselig er annet sted?
 

DeletedUser1935

Guest
Kanskje vedkommende har sluttet å spille? Spillere som er inaktive tilstrekkelig lenge blir automatisk slettet.
 

DeletedUser5

Guest
Er man inaktiv lenge nok vil man bli fjernet fra nabolaget. Merk det at det ikke går an at noen fjernes fra ditt nabolag og så kommer inn i et annet - er man i et nabolag så forblir man der.
 

DeletedUser

Guest
Hvor lenge er "lenge nok" før man blir fjernet fra nabolaget?
 

DeletedUser1624

Guest
Dette er en "bruker" som jeg fortsatt kan gi FORGE til på Storslått Bygg. Så bruker er nok ikke slettet. Jeg la egentlig kun merke til dette da jeg normalt sett gir Forge gjennom den vanlige Nabolinjen, men der var bruker vekke, mens bruker fortsatt er inne på menyen over Storslåtte bygg-oversikten som jeg donerer til. Mystisk ;) synes jeg.
 

DeletedUser140

Guest
Hvor lenge er "lenge nok" før man blir fjernet fra nabolaget?
En konto blir slettet etter 45 dager med inaktivitet hvis den er i tidlig middelalder eller tidligere. Er den i høymiddelalderen eller senere vil kontoen ikke bli slettet. Kontoen blir heller ikke slettet hvis den har minimum 50 diamanter inne på kontoen.
 

DeletedUser1624

Guest
Takk for svar.

Da gjenstår det bare å finne savnet bruker i nabolaget mitt ;) . For å forstå hva som har skjedd med ham/henne.
Liten oppsummering:
Ikke slettet konto (siden er i Kolonitid) og kan fortsatt donere FORGEpoeng til dens Storslåtte bygg (flere). Poengmessig i oversikten ca 102000. Brisgard.
Jeg får sende en melding direkte til bruker og forhøre meg.
 
Topp