Konkurranse helg - Beste begivenhet så langt?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tommen50

Hauld
Siste syntes jeg var OK, NAPOLEON BONAPARTE som ga Kongelig marmorport, 6% angrepsøkning gjør ofte ting lettere på slagmarken. Det fine er at premien bare trengte 2x3 ruter. Større bygg skaper ofte hodebry ang. prioritering av plass.
 

DeletedUser2954

Guest
NO_Konkurranse_7.png

Kjære Dronninger og Konger,

Vi vil gjerne vite hvilken FoE begivenhet deres synes har vært best så langt.

Det gjør vi med en liten helge-konkurranse!

Reglene er enkle. Skriv navnet på den begivenhet som du synes er best så langt. Så er du med i loddtrekningen om premiene:

1. premie 1000 Diamanter
2. premie 500 Diamanter
3 + 4 premier 200 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden Innen Søndag 25 Mars. Vinnerne annonseres her Mandag 26 Mars, og vinnerne må kontakte support for å få premien. Premiene kan ikke byttes i noe annet.
Sommerbegivenheten 2017
 

DeletedUser2800

Guest
Karnevaleventen, ettersom jeg har vært lite aktiv en stund
 

DeletedUser3092

Guest
Jeg likte best Kirsebær eventet , % ,varer og medaljer i ett + gode premier ved siden av , syns det har vært mye jalla,jalla premier ved siden av hovedpremiene
 

DeletedUser2943

Guest
Sommereventen 2017
Men jeg liker ikke helt å måtte samle et helt sett bygninger, eller at man trenger 7 oppgraderinger av et bygg før det kan forsvare plassen det tar.
 

DeletedUser1646

Guest
Beste begivenhet var den tilbake i tid ca 2013-2014 som ga premer for "Level up" for Zevs, Aachen og CdM. Burde gjentas som premier ;-) takk
 

DeletedUser3095

Guest
Karnevaleventen var digg.
Ny spiller så har ikke så mye å sammenligne med. :)
 

DeletedUser3094

Guest
NO_Konkurranse_7.png

Kjære Dronninger og Konger,

Vi vil gjerne vite hvilken FoE begivenhet deres synes har vært best så langt.

Det gjør vi med en liten helge-konkurranse!

Reglene er enkle. Skriv navnet på den begivenhet som du synes er best så langt. Så er du med i loddtrekningen om premiene:

1. premie 1000 Diamanter
2. premie 500 Diamanter
3 + 4 premier 200 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden Innen Søndag 25 Mars. Vinnerne annonseres her Mandag 26 Mars, og vinnerne må kontakte support for å få premien. Premiene kan ikke byttes i noe annet.
Sommer event 2017
 

DeletedUser3096

Guest
Våreventen er nok den beste,å ser virkelig frem til kommende vårevent :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp