Konkurranse: Cirgard åpner!

DeletedUser1907

Guest
FoE.jpg

Da var jeg over 4000 poeng, og i tidlig middelalder! :)

(uten å bruke diamanter)
 

DeletedUser1934

Guest
Blir vel enten 3. eller den sure 4. plassen på meg da, avhengig av Crimezone sin diamantbruk.
Jeg har ihvertfall ikke brukt noen.
herpderp.jpg
 

DeletedUser

Guest
Blir vel enten 3. eller den sure 4. plassen på meg da, avhengig av Crimezone sin diamantbruk.
Jeg har ihvertfall ikke brukt noen.
Brukere av diamanter er vel i konkurranse 1?
Gratulerer Erjohi og omgmarius. Vet det ligger mye arbeid bak :=)

Klanen Broderskapet har uansett tatt 5 av 6 plasser. Trolig bare en tredjeplass i konkurranse 1 som ikke gikk til Broderskapet, eventuelt en førsteplass om diamantbruk skulle bli akseptert.
 

DeletedUser1902

Guest
Cirgard.jpg

Tok litt for lang tid for meg å komme til middelalder. Har alt for høy score for eksempel.
 

DeletedUser1907

Guest
Så, jeg fikk førsteplassen i uten diamanter konken? :huh:

Hadde vært veldig greit med en liten forklaring her tbh :ninja.
 

DeletedUser

Guest
Jeg var jo sikker på å ha vunnet... Jeg sendte to henvendelser til konkurranseansvarlig i dag tidlig, men ingen svar. Jeg er ikke varslet, forespurt eller fått andre henvendelser om dette. Forstår lite av det. Kun førstesiden i denne tråden som ble oppdatert, noe som ikke er lett å se om en ikke leter etter det.

Det nærmeste jeg kan tenke meg er at de har undersøkt kontoen og sett at det er benyttet diamanter, da diamantene ser ut til å være tilknyttet brukernavn og ikke verden. I Brisgard har jeg benyttet diamanter i perioden. På den nye serveren har jeg ikke benyttet en eneste diamant.
Det kan jo være at det er benyttet diamanter ved å komme bort i en diamantknapp ved slump, men er det ikke sånn at en må bekrefte diamantbruk? Jeg tviler sterkt på at jeg har gjort det og ønsker da å vite nøyaktig hva det er benyttet diamanter til. De må jo ha en logg over forbruk? Ellers hadde det ikke vært mulig å etterkontrollere konkurranse 2. (post gjerne hele forbruket mitt i konkurranseperioden her).

De som var med i konk 2 måtte jobbe hardt for det. Husene måtte tømmes for mynt hele tiden for kjøp av forge poeng. Som en skriver: endelig kan jeg returnere til de sosialt liv igjen, nå som konkurransen er over.
Selv om premiene er små, er det på grunn av innsatsen som ble lagt ned bittert om en føler seg lurt.

Skulle jeg få epost om at f.eks "du benyttet 50 diamanter i den nye verdenen til å fullføre en husbygging den ...", så er jo det greit. Men å ikke få svar, er ikke så greit synes jeg.

Nå er det sesong for diverse verdensmesterskap. Lurer på om vi får se en deltager og et publikum få vite om en DQ ved at vedkommende ikke blir ropt opp på pallen. Eller ville det vært uprofft av arrangør? ;)
 

DeletedUser

Guest
Fikk svar fra en moderator. Saken er nok ganske grei. Han sier jeg har brukt diamanter på å tømme byen for ressurser ved ett klikk (det symolet en kan klikke på side når det er ressurser å tømme).
Det er en funksjon jeg aldri har sett behover for engang å vurdere å bruke, men jeg har vel kommet borti knappen en gang, og da er det vel heller ingen sikkerhetsfunksjon mot feiltrykk (de tjener mer penger på den måten).

Men, saken er jo klar. Har man brukt diamanter fortjener man diskvalifikasjon, uansett grunn.
(argh, også den idiotiske funksjonen da....)
 

DeletedUser5

Guest
Gratulerer så mye til alle vinnerne. Da skal Arensol og Erjohi ha fått to nye tittler på forumet, og en del av de andre vinnerne har allerede kontaktet oss gjennom support for å motta sine diamanter. Minner alle vinnere om at dere må sende oss en support henvendelse for å få diamantene inn på din konto.

Og til alle dere andre, takk for deltakelsen!

Med vennlig hilsen,
Forge of Empires teamet
 
Topp