Konkurranse: Cirgard åpner!

DeletedUser5

Guest
JSNvQ9H.png

Hei Konger og Dronninger,

I den anledningen at Cirgard åpner, har vi tenkt å starte opp to konkurranser! Du kan lese mer om at Cirgard åpner her.

Konkurranse 1

Registrerte deltakere i Cirgard vil få et kappløp som de må fullføre. De første spillerne som oppnår 4000 poeng, og som oppnår den tredje tidsalderen (tidlig middelalder) og deretter lager et innlegg her på forumet i denne tråden med et skjermbilde av deres poeng og tidsalder i spillet, vil vinne. Her er det tillatt å bruke så mye diamanter som man selv ønsker.

Premier:
1. plass: 600 diamanter + forumtittelen "Erobreren av Cirgard"
2. plass: 400 diamanter
3. plass: 200 diamanter

Konkurranse 2
Denne konkurransen er ganske lik den første oppgaven, men for å vinne denne så må du ikke ha brukt noen diamanter på Cirgard i det hele tatt. Dette inkluderer også diamanter du har fått fra oppdrag. De første spillerne som oppnår 4000 poeng, og som oppnår den tredje tidsalderen (tidlig middelalder) og deretter lager et innlegg her på forumet i denne tråden med et skjermbilde av deres poeng og tidsalder i spillet vil vinne.

Premier:
1. plass 600 diamanter + forumtittelen "Grunnleggeren av Cirgard"
2. plass 400 diamanter
3. plass 200 diamanter


Regler for begge konkurransene
  • Vinnerne avgjøres av hvem som både har oppnådd kravene i spillet, og som har postet på forumet, først. Det vil si at selv om du var først til 4000 poeng og tidlig middelalder, så må du poste det først på forumet for å vinne.
  • Kun en innsendelse per spiller
  • Man kan kun delta i en konkurranse
  • Forge of Empires teamet forbeholder seg retten til å endre på konkurransen, diskvalifisere deltakelse og endre på premiene uten forvarsel
  • Hver vinnende person vil få deres konto undersøkt for å sikre fair-play
  • Du leverer ved å svare i denne tråden

Lykke til!

Vinnere:
Konkurranse 1
1. plass Arensol
2. plass Brage07
3. plass Crimezone

Konkurranse 2
1. plass Erjohi
2. plass omgmarius
3. plass Aznagroth


Med vennlig hilsen
Forge of Empires teamet
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
og deretter lager et innlegg her på forumet i denne tråden med et skjermbilde av deres poeng og tidsalder i spillet vil vinne.


M.a.o. bare noen kan vinne. Mange veit kansje ikkje korleis ein tar eit skjermbilde.
Eg e sikkert i tillegg til å ha glemt ut den funksjonen også ein av sikkert få som ikkje kan uansett. PC'en min e fucked så hver gang eg prøver å uploade noe. om da så bare e ein CV i mailen. så mister eg internett forbindelsen. p.g.a. at pc'en e ødelagt.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, kult. I konk 1 må en nok bruke titusener av diamanter for å vinne. Så vinner en 600 diamanter. Det er som å kjøpe en tier for en tusenlapp ;)
Konk 2 er bedre, men her må en nok ha god kunnskap om hva som gir poeng og konsentrere seg om aktiviteter som gir mye av det, samtidig som en forsker seg korteste rute til tidlig middelalder.

"Støperen av Cirgard"? Er det google translate av "the founder of..."? I så fall er "Grunnleggeren av..." någet bedre. Aldri hørt om en støper av en by før. (og i hvert fall ikke av et land).
(Det er jo forøvrig fenomenalt dårlig norsk i annonseringer etc på de norske serverne. Sist annonseringen av Cirgard. Burde ikke de norske moderatorene kjøre en kvalitetskontroll av slike annonseringer? Det virker lite proffesjonelt slik det er i dag).
 

DeletedUser

Guest
Premier:
1. plads 600 diamanter + forumtittelen "Støperen av Cirgard"
2. plads 400 diamanter
3. plads 200 diamanter

Skulle vel stått PLASS.
Avi8tor: så enig så enig.Burde vært en kvalitetskontrol. istedenfor så brukes det klipp og lim
 

DeletedUser5

Guest
Hei,

Først og fremst takk for tilbakemeldinger. Lurer noen på måter de kan ta et skjermbilde, så står det litt rundt det her. Når det gjelder tittelen man vinner på den andre konkuransen, så har Avi8or helt rett i at det har skjedd en feil der. Tittelen er, og skal være, "Grunnleggeren av Cirgard". Tusen takk for at du pekte det ut.
 

DeletedUser

Guest
Ferdig,fant koden.600 DIAMANTER VIL GJERNE HA DEM PÅ ARVAHALL ER BEDRE DER
 

DeletedUser5

Guest
Cirgard vil åpne en gang i løpet av dagen, det er alt vi kan si på nåværende tidspunkt. Følg med på forumet i morgen, kan hende det blir en liten oppdatering med et mer nøyaktig tidspunkt der.
 

DeletedUser

Guest
Knusende seier. Grattis!! :=)

Da gjenstår grunnleggeren. (trodde jeg lå godt an, inntil jeg fant ut at jeg ligger nesten ett døgn etter en annen inn i jernalderen... :s )
 

DeletedUser1902

Guest
Knusende seier. Grattis!! :=)

Da gjenstår grunnleggeren. (trodde jeg lå godt an, inntil jeg fant ut at jeg ligger nesten ett døgn etter en annen inn i jernalderen... :s )

Hvordan vet du hvor lang inn i jernalderen de andre er? Hvor lenge til tror du det er før vedkommende blir ferdig?
 

DeletedUser

Guest
Da har jeg kommet meg til tidlig middelalder. (Konkurranse 1).
FOE.jpg
 

DeletedUser5

Guest
Gratulerer så mye! Når konkurransen er ferdig (det vil si vi har alle vinnerne klare), så må dere kontakte support for å få utlevert diamantene. ;)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer! Hva pris ligger et forge poeng for deg på nå? Hvilke teknologier hoppet du over på veien? Hvor mye har du vært pålogget?

Brukt litt for mye tid.. hehe. Koster 4000 for hvert forge poeng, korteste vei bør være opplagt om man kan skaffe seg de nødvendige varene. Ellers hjalp valentine oppdragene en god del.

BTW avi8or. 4000 poeng, raska på!
 

DeletedUser

Guest
4001 poeng ser du av bildet crimezone. Etter konken endret jeg byen. Det er jo ikke et krav i reglene om at en skal forbli over 4000 poeng. Nå må jeg jo endre til en normal by og ikke en pengemaskin. Selger en bygninger, går det nedover med poeng :)
 
Topp