Klankasse i GvG

DeletedUser2451

Guest
I Guiden for Klankriger står det at man kan donere varer til en klankasse. Kan dette bare skje i kontekst av at man prøver å plassere en beleiring eller sette et forsvar? Eller er det tilgjengelig ren donasjons-funksjonalitet i klan hovedkvarteret?

Får man en oversikt noe sted over hvilke spillere som har donert hva? Det må jo være vesentlig for klanledelse å holde oversikt over hvem som bidrar og hvem som ikke bidrar på en eller annen måte?
 

DeletedUser5

Guest
I Guiden for Klankriger står det at man kan donere varer til en klankasse. Kan dette bare skje i kontekst av at man prøver å plassere en beleiring eller sette et forsvar?
Ja, det stemmer.

Eller er det tilgjengelig ren donasjons-funksjonalitet i klan hovedkvarteret?
Jeg vet at et rent donasjonsvindu er under utvikling, så det er noe som kommer. ;)

Får man en oversikt noe sted over hvilke spillere som har donert hva? Det må jo være vesentlig for klanledelse å holde oversikt over hvem som bidrar og hvem som ikke bidrar på en eller annen måte?
Nøyaktig logg over vareforbruk, tror jeg ikke finnes, men det er gode logger som viser klanens aktivitet. Du finner det beskrevet i denne delen av GvG guiden.
 

DeletedUser2451

Guest
Takk for godt svar. Loggene du viser til i GVG guiden har jeg fått testet på beta serveren. De gir ikke veldig mye informasjon og jeg savner et timestamp som forteller nå hendelsen faktisk tok sted. Uansett så får vi leve med det som finnes og håpe at senere oppdateringer gir et noe rikere grensesnitt.
 
Topp