[Spørsmålstråd] Kjøp av diamanter pc/android

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser2856

Guest
Hei.

Oppdaget i dag noe ganske ille. Jeg har flere ganger kjøpt diamanter da jeg synes spillet er bra og dere fortjener det.
Da har jeg alltid kjøpt via appen på Android. I dag klikket jeg tilfeldigvis på Kjøp diamanter fra PC-versjonen og oppdager en enorm forskjell.
For 489 kroner får man 5000 diamanter på Android og 7800 diamanter på PC.
Om dette alltid har vært slik har jeg virkelig tapt masse diamanter ved å bruke appen!
Vedlagt er skjermbilder tatt samtidig på PC og AppDiamanterPC.PNG DiamanterAndroid.jpg
 

DeletedUser3025

Guest
Må kjappa på med et svar her for svingende , dette er og holde folk for narr. Legger man en halv høvding på bordet (tusing) for leke diamanter så skal man vel ha samme godene som alle andre uavhengig av plattform ? Bob Bob ikke sant . Nettavisen spiser sånt som dette rått . Ikke bruk for lang tid på og tenke hva dere skal svare, for å komme med at Apple og Google play skal ha sitt bunner egentlig bare ned i at dere tar dere for godt betalt selv da alle skal ha samme produktet til samme pris.
- Tom out -
 

DeletedUser2656

Guest
for 749 kr får jeg 16 000 diamanter på pc! jeg spiller kunn pc så vet ikke om noe annet!

Alfie1
 

DeletedUser3025

Guest
Ja og jeg må betale 1090 kr for 13000 diamanter , 849 kr for 10000 diamanter så det henger ikke på greip .
 

DeletedUser2856

Guest
Da er dette tydeligvis ikke bare på min konto - forskjellen er den samme nå så dette er heller ikke endret.
Her må FoE teamet komme og gi alle som har kjøpt diamanter via IOS/Android en masse diamanter som unnskyldning og endre dette slik at man får samme mengde for samme pris uansett hvordan man kjøper!
 

DeletedUser2969

Guest
Hei.

Oppdaget i dag noe ganske ille. Jeg har flere ganger kjøpt diamanter da jeg synes spillet er bra og dere fortjener det.
Da har jeg alltid kjøpt via appen på Android. I dag klikket jeg tilfeldigvis på Kjøp diamanter fra PC-versjonen og oppdager en enorm forskjell.
For 489 kroner får man 5000 diamanter på Android og 7800 diamanter på PC.
Om dette alltid har vært slik har jeg virkelig tapt masse diamanter ved å bruke appen!

Hei,
App Store og Google Play tar en avgift for all kjøp via deres butikk. Dette er ikke noe nytt og gjelder alle spill som er igjennom App store og Google Play.
I nettleseren går ikke kjøp via disse butikkene, denne avgiften gjelder kun igjennom den mobile applikasjonen.
Prisene er også igjennom App store og Google Play sine strenge restriksjoner.

Når det gjelder å klage på avgiften som de har satt og hvorfor det er slik hos disse, så må dere ta kontakt med App store/Google Play, siden det er de som har bestemt og satt disse retningslinjene. Dette får ikke vi gjort noe med, før de eventuelt endre sine rutiner og avgifter.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp