Kan bare produsere 6 tømmer?

DeletedUser2395

Guest
Når jeg åpner sagbruket mitt er det meste jeg kan produsere 6 tømmer på to dager!! Det synes jeg høres veldig lite ut, og på Wikien til Forge of Empires står det at man skal kunne produsere 30 av gangen. Er dette en bug i spillet, eller kan man faktiske ikke produsere mer?
 

DeletedUser140

Guest
Det du trenger for å produsere 30 tømmer av gangen er noe som heter "Bra varelager". Når du er på felttogkartet, ser du ulike ikoner som viser forskjellige varer. Hold musen over disse, for å lese litt mer. Det er kanskje klønete forklart der og da, men jeg skal prøve her å forklare det så bra som mulig.

Dersom du eier en sektor med bra varelager i for eksempel ibenholt, vil du kunne produsere 30 ibenholt over to dager. Dersom du derimot ikke eier dette varelageret, vil du kun kunne produsere 6 ibenholt over to dager. Det gjelder derfor å ha varebygninger tilhørende det man har bra varelager til.

Man kan enkelt si det slik:
Dersom man eier varelageret på felttogkartet til den varen det gjelder, vil produksjonsmengden man kan produsere femdobles. Dersom man ikke eier det, vil produksjonen ha standard verdi (som er 6 over to dager).

Mitt forslag til deg er å overta et bra varelager innenfor tømmer, eller å bytte til deg tømmer mot andre varer du har bra varelager innenfor.

Har du fremdeles spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt. :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp