Kamper i PvP tårn uten evt. dens tid kampenheter

DeletedUser1624

Guest
Jeg lurer på hvordan det er mulig å kjempe i PvP-tårn (feks) fra bronsealder når man ikke har en eneste enhet fra den tiden. Ja, jeg vet det finnes enheter som ikke er tilknyttet bygning, og med parring med kjeltringer så har man "dekket" seg i en PvP-kampsituasjon. Men er det slik at "hvis" man er tilknyttet en klan at de evt kan avtale svake forsvar når en kriger i PvP tårn som egentlig er langt bak deres egen tid? For å oppnå fordeler som "klanløse" ikke har?
 

DeletedUser140

Guest
Din beste enhet i et slag må tilhøre det aktuelle tårnet du ønsker å delta i. Det vil si at du deltar i turneringen for jernalderen dersom du har en enhet i jernalderen og resten i bronsealderen. Dette forutsetter selvfølgelig at du kontrollerer provinsen det tilhørende tårnet er plassert i.
 

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på hvordan det er mulig å kjempe i PvP-tårn (feks) fra bronsealder når man ikke har en eneste enhet fra den tiden. Ja, jeg vet det finnes enheter som ikke er tilknyttet bygning, og med parring med kjeltringer så har man "dekket" seg i en PvP-kampsituasjon. Men er det slik at "hvis" man er tilknyttet en klan at de evt kan avtale svake forsvar når en kriger i PvP tårn som egentlig er langt bak deres egen tid? For å oppnå fordeler som "klanløse" ikke har?

Om du er i en klan så kan du ikke kjempe mot dine egne klanmedlemmer.
Så det ville vært ris til egen bak og sette opp ett dårlig forsvar, da andre naboer bare kan russle inn og forsyne seg av motstanderens by uten særlig motstand ;)
 

DeletedUser1624

Guest
For å utdype nærmere: Nabo er i progressiv alder. Har kjeltring i progressiv tid. Deltar i bronse PvP tårn og jeg ser ingen visuelle bygninger for soldater etc for bronsealder i dens by. Kan en progressiv kjeltring dublisere en soldat-bronsealder(ikke tilknyttet bygning) i Pvp-tårn-kamp for bronsealder og gi poeng i PvP-tårn for bronsealder. Smutthull?
 

DeletedUser1624

Guest
Har fortsatt dette spørsmålet utestående. Hvordan kan en i Industrialder, med ingen visuelle militære-bygninger fra bronse og jernalder, ligge i topp på bronse/jernalder PvP-turneringer, med KUN 1 kamp på 2500-3000 poeng? Hvordan er det mulig? Scorer man så mye mer enn en som kun er i bronsealder/jernalder? Hvor stor betydning har %-økning til angrep/forsvar på bronsealder/jernalder enheter for den som har SB for dette? Jeg kan ikke fatte og forstå hvordan slikt er mulig. Snakk om ujevne fordeler/ulemper i PvP-turneringer. Ser at dess lengre man har utviklet seg dess større poengsummer får man pr kamp. Men dette er latterlig. En stakkar i Jernalder har jo ikke nubbesjans å hevde seg i det hele tatt. Glem klagingen til de store/pengesterke/diamantkonsumerne. Det er de store massene som gjør at spillet skal vare. Det gjør det ikke nå.
 

DeletedUser1173

Guest
Det er minst to måter jeg kan se for meg at dette kan gjøres på. En er, som du er inne på, at du har en eller flere ikke tilknyttede styrker fra bronsealderen. Hvis du da har muligheten til å fylle opp med kjeltringsoldater vil du kunne angripe større forsvar (for mer poeng). Kjeltringene vil forvandles til samme bronsealdertropp som den ikke tilknyttede soldaten. Med 100 i angrep og angrepsbonus på toppen vil nok kjeltringer kunne ta de fleste styrker fra tidligere tidsaldre på ett treff, men selv om de ikke får inn et treff før de blir "forvandlet" så vil de største spillerne ha så mye bonus at bronsealderstyrker kan slå ut styrker en tidsalder eller to høyere.

En annen måte er å bygge ett eller to bronsealderbygg, rekruttere styrker, angripe et passende forsvar, så slette bygget/byggene når man har nok poeng. Ved bruk av diamanter vil hele denne prosessen ta bare noen minutter, og man kan gjenta prosessen i neste tårn. Dette vil naturligvis være kostbart i lengden, så jeg har mest tro på kjeltringsoldat teorien.
 
Topp