[Ikke en feil] Halloween oppgavene

DeletedUser2102

Guest
Ett nytt hus for de døde - Heter den siste oppgaven for halloween.
Jeg har slettet mer en 3 hus fra min alder og fremdeles så får jeg ikke bekftelse å ha gjort det.

Det er så uretfedig å hindre meg i å få den siste halloween husene!!


Håper at dere kan fixe det snarest. :sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.:sint.
 
Det er flere som har hatt problemer der. I alle tilfellene har det vært gjemt unna en gravplass en plass.. Altså, slett gravplassen og du får fullført oppdraget :)
 
Hvis du ikke finner den med en gang kan du prøve å flytte litt rundt på de større bygningene og se om Gravplassen ligger gjemt bak
 

DeletedUser1935

Guest
Som Lord Rannak sier, det er gravplassen din du må slette. Ingenting annet hjelper.
 
Hvis du ikke har kirkegård, må du selge tre bygninger fra din alder, så får du en kirkegård, som er en veldig god lykkebygning som er 3x3 stor.
Hvis du alt har en kirkegård - enten du har bygd den eller den ligger i beholdningen din - er det den du må selge, så får du en gammel gravlund, som er en litt større (4x3) og bedre lykkebygning.
Hvis du alt har en gammel gravlund, må du selge den, så får du en enda større (5x3) og bedre kirkegård (heter Ancient graveyard i engelsk utgave - vet ikke hvorfor den minste og den største kirkegården har samme navn (Kirkegård) i norsk FoE).
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke har kirkegård, må du selge tre bygninger fra din alder, så får du en kirkegård, som er en veldig god lykkebygning som er 3x3 stor.
Hvis du alt har en kirkegård - enten du har bygd den eller den ligger i beholdningen din - er det den du må selge, så får du en gammel gravlund, som er en litt større (4x3) og bedre lykkebygning.
Hvis du alt har en gammel gravlund, må du selge den, så får du en enda større (5x3) og bedre kirkegård (heter Ancient graveyard i engelsk utgave - vet ikke hvorfor den minste og den største kirkegården har samme navn (Kirkegård) i norsk FoE).
den heter bare kirkegård på norsk samme som den første
 
JEg vet det - det står jo til og med i forrige innlegget mitt at jeg vet det, men at jeg ikke vet hvorfor det er slik.
 

DeletedUser5

Guest
JEg vet det - det står jo til og med i forrige innlegget mitt at jeg vet det, men at jeg ikke vet hvorfor det er slik.
Kan skyte inn at dette vil bli rettet med neste oppdatering, og at vi da vil få en kirkegård som heter eldgammel kirkegård.
 
Topp