[Tilbakemelding] Gjentakende oppdrag

DeletedUser2536

Guest
Det var vel i arktisk fremtid del 2 dere innførte 5 nye som tok totalen opp til 20...

Dette fører til at jeg når jeg høster inn myntene mine må trykke 18 ganger på avbryt før jeg får opp oppdraget med mynter og kan fortsette innhøstingen. (eventuelt 14 ganger avbryt og 4 ganger ok på de to der jeg bare betaler inn.)

Dere innførte såvidt jeg kunne forstå disse 5 gjentakende oppdragene for å gjøre spillet mindre repeterende.
Det har så til de grader blitt mer repeterende for min del.
Hvorfor droppe å hente inn myntene på det oppdraget 3-4 ganger til i stedenfor å vente en dag eller to for å skaffe nok lykke til å ta det oppdraget, eller ørten timer for å lage de rette enhetene.

Nå rekner jeg ikke med at dere fjerner disse ekstremt repeterende oppdragene som jeg må avbryte, men hadde det vært mulig at vi fikk en knapp der vi kan reservere oss mot noen av dem ?

Sånn som det er nå, er det så uhyre plagsomt at jeg er mer fristet til å bare legge bort hele spillet.
 

DeletedUser2911

Guest
Man burde kunne velge oppdragene fra en liste.
Utrolig plagsomt å måtte bla seg gjennom ørten ganger.
 

DeletedUser2656

Guest
ja enig, fjern dem dumme oppdragene, som sagt dette er blitt mer og mer et Klikke spill! burde gjøre det litt lettere for oss!
 

DeletedUser2852

Guest
Klikk, klikk, klikk, klikk, klikk til krampen tar deg!! Gud hjelpe meg, hva holder dere på med FOE?? Dette må dere gjør noe med!
Helt enig at det må gjøres noe med disse oppdragene som går opp og opp igjen. Bra innspill okwathne!
 
Topp